2018年5月7日星期一

700公里的距離 - 苗與南的故事 36~40集(完)


結果計劃還計劃,一嚟就急到瀨;苗本身係百無禁忌、破日都唔介意結婚搬屋嘅人,之不過長老都度咗通勝期,孝子賢孫梗係跟啦!於是就連阿媽都一齊幫手,發癲咁搵場地!
苗嘅家人圈、朋友圈、同事圈都散佈全港九新界,諗一諗都係油尖旺最方便,於是搵咗幾間,去現場睇睇,覺得都係酒店好,畢竟南嘅陪嫁……啊唔係,係陪娶團,點都要住宿,於是乎喺幾乎無得揀之下、再有限度精挑細選,就扑錘一間酒店嘅場地,終於有覺好瞓!



然後book化妝、婚禮攝影,一切都好順利,果時仲唔係太記得日期係幾號,每次都話係出年十月嘅最後一個星期六,次次都同對方sales睇日曆~

如是者又兩、三個月,輪到苗去台灣搵南,今次多咗個任務:搵婚紗攝影
事關攝影呢家嘢,人重要景更重要,苗同南中意大自然,台灣最多啦,所以又無交嗌,好快速就決定喺台灣影。
因為若講話喺香港影,其實借架車、淘寶套婚紗,苗嘅朋友圈中就有攝影師同一大堆小幫手可以協助,唔需要搵婚紗攝影;婚宴當日有搵婚禮攝影,都係因為想朋友們果日盡情盡慶啲,好好enjoy。

咁樣去一去,先發現台灣三個同香港完全唔同嘅現象
第一,婚紗攝影原來包借婚禮當日嘅婚紗,而且可以借兩次,每次一星期!代表香港婚宴同台灣婚宴嘅婚紗都唔洗租!
第二,婚紗攝影包成世!有咗呀?免費同你影多次!小朋友出世呀?再免費影多次!又有咗呀?再嚟啦再免費影!至於啲相價錢點計?你婚紗攝影點計就點計!所以如果買個相片全包嘅貴plan,就一樣相片全部免費!不得了!真係做爛市!
第三,台灣有樣更頂爛市嘅嘢叫做「七天鑑賞期」,俾晒錢拎咗返屋企都可以退貨,婚紗攝影自然都有冷靜期,如是者晏晝喺A婚紗碌咗卡,夜晚屎忽痕睇多間B婚紗,覺得B婚紗實在太正,就對唔住A婚紗、第一次面皮成呎厚咁去做咗退款。

就咁基本上大件嘢都塵埃落定,剩返啲細節嘢就慢慢再搞。
以為一切都咁順利嘅時候,就出事了……

首先爆破嘅,係計錯賓客人數,結果場地唔夠大!
然後就係同化妝姐姐一齊睇錯日期,訂單就錯咗日期!
最大鑊嘅係婚宴前一日,南拎咗婚紗嚟香港,俾我一試……唯一果件白色婚紗著唔落!!!



雖然已經搞緊結婚,但事實上,苗同南仲未討論結婚後嘅生活。
我哋有查過資料,知道香港拎身份證要七年經常居港,而台灣就只要結婚三年、兩年內居留達183日,換言之台灣嘅入藉資格係比較寬鬆;如果去台灣就唔需要咁急,但如果嚟香港,七年真係超長,要就真係趁早唔好拖!不過講到尾,我哋自然係無結論,原因都只係心裡面大概已有個答案,而果個答案係可以拖,所以就繼續拖。

「閂門啦,同妳傾傾!」影婚紗相之前一個禮拜,當我拎嘢入老世房嘅時候,俾佢叫住咗我:「妳都做咗好耐,做得好好,今年我識做,會幫妳積極爭取!」
薪酬我年年都有增長,所以老世講嘅積極爭取,自然係指升職;當時我嘅職位再上去就係senior,呢個title喺果間幾百人嘅公司入面,數一數唔到十個人,非常珍貴。
公司升職一般都係喺十二月annual dinner果一日公佈,如果真係升職,而我又要辭職搬去台灣嘅話,等於升職幾日就要辭職唔do,都真係幾玩嘢。不過事實我又真係乜都未決定,無理由透露「可能」嘅計劃嚟斷自己米路,於是感恩老世讚嘆老世,就繼續吹水。
「老世,下禮拜我放假,有無咩要幫妳整定呀?」
「去邊呀?」
「台灣」
「又去?識咗台灣男朋友呀?台灣男人打老婆㗎喎!」
「唔係化?咁搞笑!」差啲俾人篤爆,唯有哈哈哈以笑帶過就算!

話說當你親眼睇過同一職級嘅同事可以優渥地順利退休,就知道呢份工真係可以安心長做;而我呢個老世,磨合幾年過後已經成為最佳拍擋,佢又肯定唔會走嘅,代表我就算無辦法更上一層樓,都至少可以繼續同一工作模式直到佢退休,先至要轉跟第個老世,到時我已經係超級老屎忽,新老世都會俾幾分薄面、唔會太難做。而呢一刻,喺我已經乜都上晒手、上鍊一樣幾乎乜都自動波,工作量叫做啱啱好、加班唔算多嘅情況底下,其實份工真係幾爽皮~條件咁好令人難捨難離,我就更猶豫婚後生活究竟要點樣抉擇。

飛台灣之前一日,可能有啲壓力啦,我開始出風癩(蕁麻疹)……
不過因為婚紗要先試身,所以距離攝影仲有兩日時間,一方面等風癩過,一方面就可以去睇吓台灣嘅婚宴場地,最後確認台灣婚宴日期係三月,換言之,若移民台灣,時序的確係十二月底辭職、一月初搞良民證、一月底離職、二月初去台灣搞居留,搞完就可以忙台灣婚宴嘅事;反之移民香港,時序就係香港註冊後去辦受養人來港居留、有證後來香港搞居留、三月台灣婚宴之後賣樓,賣到就辭職搬嚟香港,左度右度,時間都係遢遢陷!

咁搞法,真係都要坐低傾一傾!傾傾大家移民可以搞乜,若果南嚟香港,其實我公司都有職位適合佢,但前題當然係要有空缺;語言嘅話南真係好勁,已經聽明八成廣東話,嚟香港再練下、開口講下,應該好快就無問題。不過嚟香港有樣煩,苗同妹妹一齊住,短暫都可以繼續住嘅,但長遠一定要賣台灣樓再買香港樓,加上裝修、傢俬乜乜物物,煩爆喎!

至於苗去台灣嘅話,就可能要換工種啦,因為我嘅專業喺台南唔多,之前嘅工作經驗全部唔計數,就等於重頭嚟過,薪酬睇怕對半再七折,心理極不平衡,兼分分鐘搵唔到工!不過至少去台灣唔洗煩買樓,因為南已經買咗樓、自己獨居好幾年了。

傾咗咁耐,就知道實在無辦法用邊一邊比較好生活嚟衡量,因為兩邊都真係好茫然……唉呀好煩呀!於是講咁耐,又無結論!
臨瞓前,風癩出到個嘴都腫埋,好似俾隻大蚊咬咗一啖咁!即刻用冰敷敷,祈禱聽朝婚紗攝影化妝時,可以消腫啦!



感謝上帝,第二日化妝嘅時候風癩就消晒!於是好順利咁跟住攝影師同助理玩足一日,大家都energy爆燈又興奮,由朝影到黑,返到大本營淨係用相機個屏幕睇相已經覺得靚靚,心滿意足~
不過正能量一日之後,就負能量湧出,第二日風癩又返嚟,由香港跟去台灣、又由台灣跟我返香港,糾纏咗我起碼三個月,證明真係壓力山大,畢竟苗同南嘅結婚唔止代表進入人生另一個階段,更係代表其中一個人嘅人生要重零開始,所以當壞事「爆破」出現時,苗就第一次體驗到咩叫壓力大到「被鬼砸」!

化妝訂錯日期算係小事,化妝姐姐介紹friend俾我就可以解決,比較大件事嘅係場地唔夠大!至於點解會唔夠大呢家嘢,緣起緣滅、皆有定數,既然有難關就拎起把刀過關斬將啦,無謂計較前塵往事!即刻打電話問酒店,大檸樂,其他宴會廳都已經book爆!換言之只有兩個選擇,一係硬食,一係撻訂換第個場!撻訂都幾入肉,所以不在考慮之列……再次電話確認、計計數、左度右度,真係唔得喎,足足少咗三圍枱!但係呢啲嘢,只能夠自己度掂佢,最後手段咪唔請同事囉,再呢度減啲果度減啲,無咩係唔得嘅……

就喺第二日嘅早晨,大清早就自然醒,想擘大眼但用盡力都係得返矇矓一線;耳邊好嘈,唔係講嘢聲車聲或者可以認得到嘅聲,比較似電器震動、扇葉「洪洪洪」咁嘅迴響聲;至於身體……不得了!真係無辦法郁!想遞起隻手、用盡力都郁唔到半隻手指!

呢吓我就知道,一定係俗稱「被鬼砸」嘅「睡眠癱瘓症」,聽講係因為意識雖然醒咗,但肌肉仲好攰咁瞓緊未醒,所以就出現呢種情況,係其中一種可以感受到死亡無力嘅體驗;呢啲位,苗又點會認輸?心入面諗住頂丫,嚟呀隻揪!未驚過!一下子郁到條頸,就連帶成個人坐咗起身!不過咁樣一玩,就知道唔多掂喎!要諗辦法舒舒壓先得!

於是就約咗幾個老死去渡假屋兩日一夜,呢間屋四條女,一個準婚、一個準分、兩個單身,隔離屋四條仔status unknow,只要年紀差唔多,由唔識到一齊玩又有幾高難度?入屋放低嘢出嚟,就已經撩起咗一齊去沙灘玩……

一開始只係抱住幫單身好姊妹嘅心態,但當發現四條仔似乎已經傾掂數、一人一個目標嘅時候,我好快就已經同呢個以我做目標、叫做阿賢嘅男仔表明,我年底就結婚、無諗住要撞車。
啱啱玩完水,我哋兩個人都由頭濕到落腳,阿賢笑出聲話:「洗濕個頭喎」
「好濕,不過幫下手啦,果邊三個都追得㗎!」心念一轉,唔對路,即刻提出警告:「喂!你地咩status?非誠勿擾呀!」
「妳咁直,咁我都坦白啦,果三個都堅單身嘅,我呢,都係年底結婚」
「頂丫,著埋同一條褲添」
「嗱!扮無事發生,費事做電燈膽啦!」
「你贏!喂,咁你搞掂晒啲嘢未呀?」
「咩嘢呀?」
「婚宴囉仲有咩呀?」
「落咗訂啦,無咩好搞,等派帖啫……」
「咁你梗係隊晒俾未婚妻搞啦,結婚咁大件事,點可能無嘢好搞㗎?」
阿賢諗咗陣先答:「真係無喎!」



「咁你梗係隊晒俾未婚妻搞啦,結婚咁大件事,點可能無嘢好搞㗎?」
阿賢諗咗陣先答:「真係無喎!」

果下有少少慶,我就開始一輪嘴咁問佢:「訂咗酒席就ko啦?褂呢?衫呢?姊妹衫兄弟衫、襟花手花棒花?父母著咩衫?利是呢?上至開門利是下至派俾各侍應生果封你都要諗!日程安排呢?朝早幾點化妝?要唔要化埋姊妹媽媽同奶奶?幾點接新娘?lunch邊度食?玩唔玩回門?定係去邊度影相?要唔要車?架車租幾點至幾點?幾點到場地?安排邊個斟茶邊個收禮邊個坐reception邊個坐邊圍?」

理所當然,阿賢被我問到口啞啞,每一個都一係擰頭唔知道、一係就凸眼O嘴!唉男人,真係抵俾我寸:「咁乸多嘢你竟然話無嘢好搞?」
「係喎……我錯囉……」
「返去自己跪玻璃啦!」
「喂!」阿賢望住個海,令佢呢一句好似同緊佢未婚妻講咁樣:「男人無咁細心,諗唔到咁多嘢,女人仔,要同男人講,等男人幫妳」

我哋呢一代港女嘅教育,都唔識分究竟係成功定係失敗,獨立自主,工作能力太勁、乜都可以攬上身,太習慣嘅時候,反而唔識得求救!
南的確係喺台灣,所以成個香港婚宴只能苗一個人搞,但係南真係無嘢可以分擔咩?阿賢一句點醒咗我,唔係㗎,就算南咩都做唔到,都係有佢可以分擔嘅嘢㗎,我可以同佢講化妝師約錯時間、可以同佢講場地唔夠大,我係可以話佢知我有咩煩惱、等佢安慰我㗎!

夫妻咪就係要咁樣囉!唔一定有實質可以幫助到對方嘅地方,但係可以互相傾吐煩惱、互相安慰支持。點解會唔想講俾佢知?覺得麻煩到佢、令佢擔心?講到底,或者係睇低自己,覺得自己唔值得麻煩佢、叫佢擔心!好傻豬,但係人有時就係咁,覺得都可以承受嘅,就屈住喺個心度,唔知道積壓落嚟、係會爆!

要多謝阿賢,醍醐灌頂,記返起最簡單、但好容易忘記嘅嘢,話說如果我男人咁樣同我講嘢,我都真係sweet爆,幾苦都挨得過啦!既然阿賢衰咗、無細心幫未婚妻搞婚禮,就等我幫吓佢啦:「喂真心型喎,不如你講多次,我錄起佢,等你send俾你老婆仔,佢實冧到爆呀!」
「頂!接唔到!」尷尬一笑,阿賢遞手托住個頭,真正坦白:「我無㗎,我亂噏㗎,我以為妳唔嗒我糖搵借口迆我,點知妳真係待嫁新娘,好乸hurt呀」

呢個位,我諗我一定係成面寫住WTF,堅係咩粗口都出晒嚟……



關係其實就好似長途旅行,係開心快樂、定係驚心動魄,除咗睇吓遇到啲咩事之外,兩個人嘅心態係非常重要,重點係,有無一齊去經歷、雙方互相討論互相分享?
經歷種種之後,又究竟有無共同成長?
重視一段關係,就必須要理解對方諗咩,就算嘈交都真係唔緊要,緊記抱住一個「愛」而唔係「害」嘅出發點,就會知道人嘅話語每每有待改進,但絕對無心傷害!好好講話、好好聆聽,幫助對方講出心入面最真實嘅想法同感受,大概呢一個先至係一段關係可以長長久久嘅方法。

所以下一次嘅視訊約會,苗一下子就將所有苦水吐出,令南好擔心,但係㗎,佢係新郎,佢係真係要幫手擔心㗎!而且佢要負責安慰同幫手諗辦法,一個人無辦法,兩個人共同承擔,就連撻訂都瀟洒啲呀!不過又感謝上帝啦!最後竟然係人哋撻咗訂,吉咗個場出嚟俾我哋換個大場!結果就順順利利,終於到咗結婚前一日,面對婚前最後一個難關:

唯一果件白色婚紗……胸圍車細咗2吋,著唔落!
衫既然係台灣婚紗公司提供,所以係由南喺台灣拎過嚟,換言之,無得拎返去叫佢改!
撞鬼勒已經唔係有胸!你車大2吋我最多塞棉花嘅啫!少2吋我連拉鏈都拉唔埋!
即刻投入南嘅懷抱帶淚求安慰,而南亦好型咁話:「錢可以解決的就不是問題!」
狗衝去借褂借媽媽衫果間舖,佢哋一睇即刻拍心口、三小時起貨,非常高效率!!!

於是第二日結婚,好順利咁就嚟到宣誓:
我請在場人士見證,我願意娶/嫁你作為我的妻子/丈夫。從今時直到永遠,無論是順境或是逆境、富裕或貧窮、健康或疾病、快樂或憂愁,我將永遠愛著你、珍惜你,對你忠實,直到永永遠遠。

好鬼老土,但細嚼慢嚥,裡面學問真係高深!

感謝大家睇到呢度~
然而,世事梗係無王子同公主永遠幸福快樂咁生活落去啦!!!
所以除咗甜蜜之外,當然仲有好多胡鬧嘈交,嬲到震嘅事!
婚姻嘅哲學真係一世都畢唔到業,南,我地一齊加油吧!

(完)

🔔🔔🔔苗的700公里的距離完結了!在香港長大的妳,與台灣男生有段情?還是將要或嫁來台灣?妳想分享妳的故事嗎?Facebbok私訊給苗,讓苗為妳寫成「她的700公里的距離」!❤



她的700公里的距離-遠距離戀愛真人真事改編(不定期更新)
這裡的故事,全都是真人真事改編、有關遠距離戀愛的故事!