2018年3月20日星期二

700公里的距離 - 苗與南的故事 31~35集


著起婚紗,係好多女人嘅夢想;我嘅第一次婚紗加新娘化妝,獻咗俾一次私人攝影。
無特別興奮,應該話無特別感覺!就影相嘛!只係攝影師俾我睇返嘅時候,覺得都幾靚喎,就send咗幾張俾南睇。
其實,我無咩意思,唔係催婚,因為我自己係怕婚姻嘅人,隔住個mon亦唔知南睇到嘅反應,要事隔一個月輪到我飛台南,去到阿南屋企開電腦,先發現其中一張相已經變咗做wallpaper……

「這是什麼?!」睇到嘅第一個反應係嚇窒咗,明星咩?做wallpaper?!
「很漂亮呀,我喜歡……也很期待……」
「這算是求婚嗎?」
「……求婚會更正式一點……」
話題到此,就兩個人都沉默咗,或者因為我地一齊都已經有一段時間,的確到咗要諗下一步嘅時候。

遠距離戀愛見面成本極高,除非其中一個係因為出差而飛,見面成本大大減低,就唔需要作長遠考量。
但我同南每次見面,都係用自己嘅假期、用自己嘅錢,老老實實,見面成本好高吓㗎!
飛嚟飛去對於發展關係嚟講,係一項巨大投資,講到投資就真係「估王」上身~~
若然只屬短期關係,無未來嘅話,絕對宜快速斬纜,開心過就算;但若然肯定長期關係,為咗更長遠嘅雙方實際利益,不如慳返個錢、進入人生另一個階段啦!

所以簡單啲講,呢個moment就只有兩條路:結婚或分手

呃……咁都有第三個option嘅,如果你好有料好叻搵到當地公司請你,咁就唔洗結婚都可以過去住,但對於呢一點,我同南都無自信做得到。
於是又回到結婚定分手嘅問題,唔好話我一針見血,去到某個位,垂死掙扎都無用,只係遲定早嘅啫!未想結婚,但更唔想分手,但係結婚嘅話,邊個移民先?
移民係要放低晒所有嘢!所有!家人、朋友、生活圈、生活習慣、工作、前途甚至興趣!

興趣都要放棄咁嚴重?我唔係吹水㗎!我中意溜冰,一星期會抽一晚放工去,一個人去,但台南當時根本無溜冰場!
呢個只係其中一個例子,相信調轉頭,南都一樣會有需要放棄嘅事、有難以適應嘅地方,尤其係台南生活節奏慢,香港係快快快,淨係搭地鐵果條人多又快嘅扶手梯,南都用咗一段時間適應。由慢轉快,絕對唔容易;但由快轉慢就相對易好多。

果一晚深思熟慮過後,我自己知道,呢場戀愛若要做個取捨嘅話,要勇敢放棄一切、或者結束一切嘅果個人,一定係我。




咁啱呢一次嚟台南,我哋乜都無plan。
去咗平日阿南開飯嘅舖頭食飯,行咗大賣場,去埋街市,充分體驗咗台南嘅生活係幾咁……

苦。悶

台南版嘅銅鑼灣就係一幢新光三越!
旺角就係北門路、東寧路兩條街!
無蘭桂坊、無諾士佛臺、無happy hour、無鬼佬live band bar,頂盡有條海安路有露天茶座!
普普通通食個義大利粉set dinner竟然要350大元,擺碟係靚嘅,但食物只有大X樂級數,你話有義X屋級數我都無嘢講呀!
然後呢,我中意食嘅壽司貴到震又唔新鮮!
最慘嘅嚟啦!搵個早午餐、下午茶、咖啡廳,極少!!

於是成個trip,我只有五個字:「乜嘢鬼地方」?!

聽講人工又唔係高,平均2萬2,即係港幣5千5,若然用我喺香港嘅方法生活,餐餐出街、唔睇價錢食飯,又中意食西餐同日本菜,睇怕月月清袋!
當然呢啲嘢,我唔會講出口,但係阿南就開始咗講一啲以前唔會講嘅話題,例如話如果住台南,就一定要有架車;又介紹台南一般食店,晏畫1點就落場,然後夜晚7點又收工,食飯時間同香港完全唔同,話我可能會唔適應……
幫我對比咁多、思考咁多,暗示啲咩,我心裡有數……

返到香港,過住習慣嘅生活,忽然覺得真係唔係路!偏偏呢個時候,或者都真係差唔多right timing,首先係同我地差唔多時間開始戀情嘅阿寶傳出婚訊,然後係聽到呢個消息嘅我阿媽,問咗我個問題……

「你同阿南有無打算結婚?」
聽到我眼都凸埋,咦阿媽妳唔係驚我走咗去咩?但忍唔住好奇心,就繼續話題,睇吓阿媽諗咩先:「咁認真拍拖嘅,遠距離又無得同居嘅,所以終點都係果個㗎啦……」
「咁你哋諗吓啦」

將一切想法拋諸腦後嘅時候,忽然間連睇怕最難說服果關都過咗,於是淨返我一個人閃閃避避,就諗起咗美國,一個我可以好好思考、睇清楚方向嘅國度,就同南計劃,一齊去一次。
就咁樣,我哋繞咗半個地球,拎住唔同嘅入境簽證同護照,被海關叔叔問我哋兩條友一個香港一個台灣點解一齊嚟美國,搞事咁答佢我哋去賭城結婚,海關笑晒口答恭喜就歡迎咗我哋入境美國……




「有要去賭城嗎?!」
阿南呢種語氣同表情,我已經非常知道佢興奮到爆炸,似乎認為我向海關句老吹係認真,明白佢絕對有意同我結婚,我就忍住笑調戲佢:「你有準備戒指嗎?」
「沒……」
「那有戒指再說呀!」
就咁又終止咗呢個話題……

畢竟呢個旅程,並唔係要嚟討論幾時、喺邊度結婚,而係要嚟睇清楚、唸清楚,係咪要結婚,請唔好咁快跳級升上神壇!

果然,嚟美國真係啱㗎,好快就面對咗相處嘅問題,我地兩個人為咗開車,竟然有好大分歧!
但自問係個無能量去嘈交嘅人,就算有幾大道理,我都唔會一直講或者一直說服對方,講幾句就算,無氣繼續落去,所以基本上無嘈交,互相um完,就無下文啦!
至於嘈啲乜嘢?嘈乜其實都係一樣,若然要組織家庭,邊會有對錯之分?夫妻嘈交從來唔應該講道理,而係企喺對方角度,思考點解對方會咁樣,嘗試理解與體諒……
就喺呢段兩個人都收咗聲嘅開車時間,我驚訝自己思想原來已經跳脫到呢種程度,根本已經準備好結婚!

我甚至變態到喺度期待,幾時嚟一鑊杰嘅,可以令我哋爆火大嘈交?因為以而家咁嘅「方向」,好似嘈唔到啲咩喎!如果真係「撻得著大火」,一定超大件事,喂嚟呀整鑊杰嘅試試得唔得呀?

結果十日嘅旅程,基本上已經摸到會著火嘅位,雖然同好多情侶或夫妻一樣,有啲火並唔係一時三刻可以解決得到嘅分歧,之但係我地兩個人,都竟然非常有默契,而又忍得住果下「無法即刻解決」嘅痛癢,睇嚟無乜唔結婚嘅理由勒……

於是返到香港,經過金舖,南問我要唔要買戒指,就正式進入咗計劃結婚嘅節奏,而第二步,就係提親!

茶樓其中一張大圓枱,阿公阿婆阿爸阿媽坐喺對面,隔離仲有我細佬妹,悠悠然叫點心飲茶,並唔知道我地兩個,已經密謀咗人生嘅新計劃……




茶樓其中一張大圓枱,阿公阿婆阿爸阿媽坐喺對面,隔離仲有我細佬妹,悠悠然叫點心飲茶,並唔知道我地兩個,已經密謀咗人生嘅新計劃……

話說又要先解構一下我屋企,而家同枱嘅阿爸,係繼父,我媽同佢嘅婚姻,非常美滿,亦因為咁,俾咗我一個「真正婚姻」嘅樣版。雖然我媽唔會好似林心如阿媽講得出「一輩子太長,不能將就」之類可以紅爆瘋傳嘅金句,但佢地的確用行動教曉我,乜嘢叫做真正幸福嘅婚姻。

的確,好嘅關係,一世都唔夠,唔好嘅關係,一秒都嫌多!但係婚姻唔係拍拖,拍拖嘅話唔啱可以分手,婚姻唔到最後都唔可以輕言放棄,因為當你簽一紙婚書嘅時候,就係發誓要同甘共苦,而履行呢個誓約,需要好多包容同體諒。

婚姻嘅哲學其實理解簡單,但實行就好高深,我喺我媽同繼父身上,學到唔少嘢,而我呢個繼父,愛屋及烏,其實都有幫我向阿南做咗好多「測試」……

「你有錢的話,會先買房子還是先買車子?」
「房子,所以我買了!」
「若有你很喜歡的車子,卻沒有你喜歡的房子呢?」
「也是房子呀!比較重要!」
好似以上呢類對話,我次次都喺隔離忍笑,驟眼睇好似一啲都唔重要嘅無聊計,其實裡面全部都係生活嘅邏輯,而呢啲邏輯如果兩個人有大分歧,累積起嚟就係生活災難!

好在,講咗咁多,我同阿南只有開車一門,邏輯南轅北轍,一時三刻真係解決唔到,都係果句,慢慢嚟啦~

返到飲茶枱,見大家食得差唔多,阿南捉住我隻手,同我對望點頭,佢手心嘅汗,話我知佢要提親啦,我就又好衰咁忍住笑,無辦法,當初拍拖無表白、決定結婚又無求婚,要睇佢勇猛?咪就係呢一下,睇住佢同我阿媽點樣講囉!

「阿姨,我們打算結婚了,妳會祝福我們嗎?」
係!簡單到爆炸嘅直白,但我媽就即刻鼻酸紅眼框,係感動?唔捨得?都有啲咁啦!
然後就係好精靈嘅阿婆,話一陣去買本通勝度期,就咁就成功通過~

好啦搞咗咁耐,頂呢條友仔終於嫁得出啦!
往後就係懶係有plan準備結婚,但嚴重體驗咩叫「計劃趕唔上變化」!




如果所有都要兩個人去處理,會攰死苗&南,然後兩個人有兩張嘴,又會攰死所有人!所以苗同南好快就有個共悉:一人搞一邊婚禮!
阿婆睇完通勝定咗日期,發現時間上趕唔切台灣擺完再喺通勝好日擺香港,於是定案先喺香港結婚擺酒,再遲半年先到台灣擺酒,中間時間充足,唔好趕頭趕命。

於是苗就開始計劃,首先梗係搞場地,其實好想睇住維港擺露天自助lunch,突破傳統唔好打牌、團體照、然後上菜,嚟round吹水合照滿場飛啦!
點知一問之下,個場地原來有人數下限!計一計咦無咁多人喎,變咗平均消費就好貴,於是唯有消咗念頭。
咁點呢?無得搞露天lunch,苗就完全零想法!因為基本上間間都一樣呀!場地又乜又七果啲,搞咁多花巧嘢做乜呢?嘢食好食緊要啲喎!
於是有日發現九龍灣展貿有婚展會,就抱一個齋睇心態,約咗我媽一齊去睇。

苗果日特登提早少少去,買定飛、睇定展場地圖,發現都不外乎啲婚紗相攝影、禮服租借、婚宴場地,最正係連美容纖體都有,真係生意難做、少少挐掕都可以入展場擺攤……話說展場如戰場,咁搞法,睇怕裡面啲sales全部都係精英中嘅精英!唔裝聾盼啞,每檔都要應酬嘅話,睇得幾多檔?於是畫定晒想睇嘅攤位,等阿媽出現,就「借聾耳陳隻耳」衝入去!

果然,行入去第一檔咋,問題就好似雪花一樣飛入耳,「幾時好日子呀?」、「要唔要婚紗或婚禮攝影呀?」、「擺酒要幾多圍酒席呀?」,我同我媽講,一概十問九唔應就啱啦!咪只會手上越嚟越多傳單,浪費時間又睇唔到想睇嘅嘢!

結果呢個展嘅收獲,除咗八折餅卡之外,就係俾咗個to do list我同南……
要搞婚紗相、搵婚禮攝影、搵化妝、搞婚前檢查,而最大鑊嘅,係搵場地!
咁樣行一圈,先發現通勝好日等於場地旺場日,幾間都已經訂滿!先知道乜咁多人結婚嘅咩?!sales仲話,好日嘅話,果一年都已經滿晒,而家講緊排兩年後嘅期!!

呢下啲危機意識先至「嘭」一聲爆出,香港係人多資源少,但係就連擺酒都要排兩年?哇!即刻覺得做香港人真係慘,日日食飯排隊、搭巴士排隊就算啦,買樓排隊、生仔排隊、入學排隊都聽唔少人哋訴苦……家下連擺酒都排隊?!喂!話說兩年後嘅好日,通勝都未出版喎!定係酒樓酒店用心良苦,知道而家離婚當食生菜,俾兩年緩衝期啲新人諗清諗楚呀?

(待續)

++即刻閱讀第36~40集++



她的700公里的距離-遠距離戀愛真人真事改編(不定期更新)
這裡的故事,全都是真人真事改編、有關遠距離戀愛的故事!
http://miu-nan.blogspot.com/2018/07/700.html