2017年10月26日星期四

700公里的距離 - 苗與南的故事 6~10集



書面語版


700公里的距離6~10集(書面語版)



第二天早上,我和小櫻出門又分道揚鑣,我去高雄找網友,她要忙做伴娘。
那天是第一次體驗台灣火車,坐計程車抵達台南火車站,光買票就已經翻盡了腦袋,原來從台南去高雄,就像尖沙嘴去美孚,西鐵線第三個站就到,但也可以荃灣線第八個站到達,而那些「線」,其實是不同種類的火車,區間車、莒光號、自強號,想要快,當然就是自強號。

排隊跟一個滿口台灣國語的工作人員叔叔溝通了很久,我聽不懂他也聽不懂,終於一邊苦笑一邊慢慢的搞懂對方意思,買到可以直達高雄火車站的自強號車票,想著可以輕輕鬆鬆,怎料就很白痴的沒發現原來是畫位票,結果隨便爬上其中一個車廂,又亂坐了人家的座位,理所當然被罵,而且是被一個牽著男朋友的惡女罵……
一樣米養百樣人,台灣人是出了名的nice,但怎麼可能每分每秒都nice?被罵當下雖然我還沒有意識到發生什麼事,也聽不清楚她在罵什麼,但從整個氣場已經知道應該是我的問題,就立刻彈跳起來,有理無理先去道歉,讓開座位,才把車票拿出來看看發生什麼事……

這個時候火車已經開了,我不敢亂跑,就在扶著站立在原地,惡女的男朋友坐下來,可能看到我一臉疑惑、前後張望搜索車卡號碼,就抬頭問我說:「妳是遊客嗎?」
點頭回應,啊~台灣男孩也真的蠻體貼!本來還想要給他看我的車票,問他這情況我是要往前還是往後,結果隱隱嗅到炸藥的氣味……沒錯,就是坐在他旁邊的女生,正在惡狠狠的瞪著我……
其實我也不是一個隨便供人尋樂惹事的人,如果我再靠北一點,要無聲無息的給妳點火,利用妳男朋友就可以了!反正妳爆炸的話,這車廂坐滿了人,大概會Youtube見,現在想起來,何止Youtube見呀?以台灣媒體的性格,應該是電視新聞見!!
不過,我沒那麼婊,也不想要害妳男朋友,況且的確是我先白痴了,千錯萬錯就我錯吧;於是轉身就若無其事的往前一卡車廂走,關門、再見!

之不過……裝瀟灑的背後,事情是還沒有解決的……
原來上車了,你就沒辦法知道這一卡是第幾卡了,尋幫助的話就只能問其他乘客這一卡是第幾卡;靠自己的話就是走到最前頭或者最後一節車廂,一個一個車廂去數!想一想,按你鴨的,才一個站、都只是半小時而已,從上水去紅磡都超過吧!在香港不就一樣是用站的!
結果,我就一整程車倚佇窗邊,塞著耳朵聽手機裡面的廣東歌,看著外面風景,從左邊差不多伸手就摸到人家房子的磚牆,到建築物越來越遠越來越稀疏,然後轉到郊外,綠油油一畝又一畝的農田飛速擦過,最後又回到大廈林立的都市,就知道我抵達高雄了,要跟第二個台灣男網友見面。

























廣東話版


700公里的距離6~10集(廣東話版)



第二日朝早,我同小櫻出門又分道揚鑣,我去高雄搵網友,佢忙住做伴娘。

果日第一次坐台灣火車,坐的士抵達台南火車站,淨係買飛已經翻絞咗極多腦汁,終於拎到一張自強號嘅車票,可以直達高雄火車站,諗住可以輕輕鬆鬆,點知好白痴咁無留意原來有畫位,結果是旦爬上咗其中一卡車,又亂九咁坐咗人地個位,理所當然俾人鬧,而且係俾一個拖住條仔嘅惡女鬧……

一樣米養百樣人,台灣人出名nice,但其實點可能下下都咁nice?俾佢鬧果下雖然我未意識到咩事,都聽唔清楚佢鬧乜七,但從成個氣場已經知道應該係我有問題,就即刻彈起身,有理無理道咗歉先,讓開個位,先拎張車飛出嚟睇下究竟發生咩事……

呢個時候火車已經開了,我唔敢四圍走,就稍為扶住繼續企喺原位,結果俾惡女拖住果條仔一坐低,可能睇到我一臉疑惑、前後張望搵車卡號碼,就抬頭問我:「妳是遊客嗎?」
點頭回應,啊~台灣仔都真係幾體貼喎!本來仲想遞張車飛俾佢睇,問佢咁嘅環境我要向前定向後,結果隱隱感覺到炸藥氣味……無錯,就係坐喺佢隔離果條女,惡狠狠咁超住我……

其實我都唔係一個好惹嘅人,如果我賤格啲,要無聲無息咁放妳火,利用妳條仔就得啦!反正妳爆炸嘅話,呢卡車廂坐滿人,睇怕一定Youtube見,而家轉頭諗返起,點止Youtube見呀?以台灣媒體嘅性格,應該係電視新聞見!!
不過,我無咁衰格,唔想害死妳條仔,況且的確係我白痴在先,千錯萬錯我錯囉;於是轉身就若無其事咁向前一卡車走,閂門、拜拜你條尾!

之但係……扮瀟灑嘅背後,事情係仲未解決㗎喎……
原來上咗車,你就無辦法知道呢卡係第幾卡㗎啦,靠人嘅話就只能問坐低嘅人呢卡係第幾卡;靠自己嘅話咪就係行到最頭或者最尾,逐卡數!諗一諗妖,一個站、都係半粒鐘啫,由上水去紅磡都唔止啦!喺香港咪又係咁企!

結果,我就成程車倚住窗邊企喺度,塞住耳仔聽住手機入面嘅廣東歌,睇住外面風景,由左邊差唔多伸手就摸到人地屋企嘅磚牆,到建築物越嚟越遠越嚟越疏落,然後轉到郊外,綠油油一畝又一畝嘅農田飛速擦過,最後又返到大廈林立嘅城市,就知道我抵達咗高雄,要見第二個台灣男網友。





住喺高雄嘅網友其實唔似我同阿安咁熟,所以我只係約佢食餐飯仔,無打算長時間你眼望我眼。
同樣喺線上遊戲認識,呢個網友叫做謎謎,遊戲角式係女仔,我就一直以嚟都以為佢係女仔,結果早幾日我地約實時間嘅時候,佢先同我坦白,佢係個男仔。

高雄火車站外無幾多步已經係大馬路,前方就有的士站同巴士站,人來人往,接送車無論兩個輪定係四個輪都好多部,無法一下子就搵得到對方……透過手機相認之後,我一靠近就尋佢開心:「天啊謎妹變謎哥!」

事實上呢位謎哥都真係幾正,雖然無阿安咁高,但高我大半個頭都肯定有17X厘米,頭髮烏黑得亮麗、全往左前方梳理整齊;骨架很大可惜肉太少並不壯,著住返工嘅長袖薄裇衫但下身配一條牛仔褲,單斜揹住一個小背包喺後面,五官有少少深邃,一見到我就羞羞怯怯的,笑容靦腆極可愛!

連續兩日同帥哥同遊,究竟係我平日太過無留意世界原來有咁多靚仔,定係靚仔都係咁樣,要上網先識得到?就好似小櫻咁,要識佢咩?請到二次元世界!

「苗姊!」真糟糕!聲音沉沉穩穩、非常好聽!
「那我該叫你謎弟嗎?」係!謎謎年紀細我兩年,應該係屋企有個錢可以專心讀碩士,所以就算今日係平日,佢都唔駛話請假就可以抽到時間嚟赴約。
「叫謎謎!」佢一咁講,我同佢對望果下,感到一絲熟識……佢嘅眼神好似我某個朋友:一個已經出櫃嘅Gay!不過,謎謎未必係嘅,就算係又有乜所謂?佢開心咪得囉!

坐上佢嘅電單車,琴日坐喺阿安後面觀察咗一日,發現其實電單車後面有個扶手位,既然同謎謎無咁熟,佢又唔似阿安咁主動叫我抱腰,我就扶住後面扶手同佢講:「可以出發囉!」
「好!扶穩唷!」回我一句,就出發往高雄市中心極繁榮嘅三多商圈去,食關東煮!

謎謎係個學生,我唔想出題等佢帶我食貴嘢,所以早就喺網上搵咗檔關東煮,平平地,又有借口自己顧自己、各自付款,唔需要爭俾錢!咪好似阿安琴日咁,我淨係搶到俾嘢飲錢咋!
兩個人喺一張四人枱搵咗兩個位並排坐低食嘢,時值午餐時間人特別多,間舖又喺馬路邊無遮無掩,吵吵鬧鬧嘅唔止喺人聲,仲有呼嘯而過嘅車聲!台灣好多舖頭都係咁,只要嘢食平又好食,就唔好介意一邊拍烏蠅、一邊食塵啦!

嘈吵加上唔太熟,唔知話題要從何開始,喺我猶豫之際,謎謎先開了口:「香港不是沒有米血嗎?」
低頭望住我碗入面果支黑墨色四四方方嘅米糕,我話:「其實我不知道這是什麼」
「難怪!」謎謎微笑說:「黑色的是鴨血!我知道好多外地人都不敢吃!妳竟然就好奇拿了!」
睇嚟謎謎唔止書讀得多,仲有啲國際視野!




睇嚟謎謎唔止書讀得多,仲有啲國際視野!我最鬼中意同呢啲有料人傾計,一餐飯時間可以不知不覺學識好多嘢,又唔駛俾學費!!

回應謎謎嘅話,我望住佢將米血塞入口咬,果種同想像完全唔同嘅味道令我扁咗一下嘴,然後快速咬碎「咕嚕」吞落,就攞起碗湯飲咗幾啖……
一直望住我個反應,謎謎問:「很難吃嗎?」
「淡而無味……我還以為會醎,怎料是帶甜的!」

可能氣氛稍暖,謎謎開始露齒笑開懷:「妳剛剛的樣子有點像老外吃臭豆腐!」
「才不像老外,我看起來青春多了!」
「這倒是真的,妳看起來年紀比我小!」謎謎對我嘅第一句評論聽得我心花怒放,只係無等我回應,佢就幾乎話接話:「欸!妳是怎樣學國語的?香港人不是都講廣東話?」
「到了大學才認真學的,然後工作上需要每天聯絡上海同事,硬著頭皮就訓練出來」
「那妳不就才學了沒幾年?『好犀利呀』」謎謎忽然喺話中間彈咗一句標準廣東話,嚇咗我一跳:「這句很多台灣人都會,別嚇到!」

謎謎解釋話,以前台灣好流行香港歌同香港電影,所以有留意嘅話點都學識一兩句!
搞到我忽然覺得,謎謎知道香港好多嘢,但掉轉我對台灣嘅認識呢?除咗金城武之外,對唔住,我真係無乜留意!
「可惜現在沒有那麼流行了」
謎謎輕嘆口氣,我望住佢,覺得呢條友仔,好乸文藝,唔係搞文就係搞藝:「你大學在唸什麼?我都不知道」唔識講碩士個「碩」字,咁樣問佢應該都明卦。

「歷史哦」
「那你記憶力一定超好!」佩服!我認真佩服!讀歷史果班人,真係堅勁,而且同佢地傾計,會有好多故仔聽!
果然,謎謎讀書都唔係混,一嘢就同我講台灣歷史,荷蘭人統治、日本人統治,落落長非常有趣,啱晒我胃口;再加上佢把聲本來就攝人魂魄,而家一下子咁長篇大論,聽到我覺得有啲酥酥麻麻,真係俾佢化骨都願啦!

食完嘢先講到興起,佢就話帶我去「打狗領事館」,反正只要五點前返到高雄火車站,我呢段時間都係free,就接受佢嘅「誘拐」,意外由一餐飯,延伸出下半場遊玩去。




謎謎載住我邊騎車邊傾計,為咗聽清楚佢講咩,我挨近咗佢背脊,好幾次剎車其實都已經完全貼住佢,不過我仲係堅持扶實後面扶手,唔攬佢腰。

高雄嘅城市規劃感覺比較完善,路都很直很長,然後有一條河流滋潤著它。聽到謎謎大叫「愛河啊」,我就知道眼前嘅就是果條連名字都非常「滋潤」嘅河。好像有心靈感應咁,謎謎稍為繞咗一下就停車俾我影相。
快速影咗張相證明到此一遊,倚住欄杆觀望,人呀真係希望越大失望越大!「愛河」呢個名字改得太好聽了,本來諗住就算無「旖旎勝川」,都有「垂柳絲,花枝」卦?!家下,就算唔係生離死別,我都真係「無言暗將紅淚彈」啦啋!眼前呢條根本沙田城門河!垂柳同花枝都無條,最多或者河邊某間餐廳賣緊花枝「丸」咁啦!

「慘了什麼意境都沒了!」
聽咗我句怨言,謎謎好似知道背後意思,回答說:「本來就沒有意境呀,這河是情侶殉情之地!」
WTF,所以我心底浮出嚟果句「無言暗將紅淚彈」,某程度上同呢條河史吻合……我唔信輪迴轉世,但呢云究竟係萬物皆有靈感定係乜嘢……不祥!總之不祥!超級不祥!!啋啋啋啋啋!!

唔知係睇出我內心吶喊,定係覺得時間差唔多,謎謎轉身騎上電單車,我跟過去拎咗佢遞俾我頂頭盔,佢就望住我講:「扶後面危險,妳還是抱我的腰好了!」
唔知點解感覺「有啲嘢要嚟嘅就點都會嚟,一定要面對」,事實上佢咁樣講都係事實,為安全攬個腰啫,都只係好正常嘅事,家下咩年代,苗呀苗妳唔似咁老套喎?!
向佢點頭,騎上車攬咗謎謎條腰,感覺到我坐定,佢就開咗車;話說呢條仔認真瘦,果然無咩肉,不過因為骨架大,意外地又幾好攬喎。

其實同男仔攬攬抱抱嘅次數,我十隻手指加埋十隻腳指都唔夠數!唔係因為我有好多男朋友,而係我曾經喺美國讀書,佢地就係男男女女好輕易就攬頭攬頸攬身攬勢,所以對住西方人,其實我非常習慣擁抱;但係去美國讀書之前死讀文學,四書五經三從四德,某程度上根深柢固,更深深明白亞洲人就係較為含蓄內斂,女仔應有矜持之美。
所以除非個男仔ok,唔係我一定唔會主動,令男仔以為我咁賤「送上門」!




過咗愛河之後,唔駛幾耐就已經到咗打狗領事館。
呢間又係紅磚牆嘅建築物䇄立於小山丘上,望落好似琴日台南行過果啲古建築,迴廊無論牆璧定地板都係紅磚,迴廊外製成圓拱型窗門透光透氣,裡面真正嘅門就係白色,入去一睇明顯翻新過,白色牆、地下仲有舖木地板,令人雖然對眼睇嘅展品都係過去嘅歷史,但成個環境氣氛根本就現代,無咗果種故舊嘅味道!

一邊行一邊聽謎謎講故事,佢根本天生就係一個「說書人」,只係因為年輕所以閱歷仲係爭少少,每每經過有文字介紹嘅立牌,就會收咗聲,靜靜地由頭睇到落尾。
至於我呢個人,對歷史嘅興趣就只有當中嘅故事,例如話貞觀之治搞咗啲咩關我鬼事咩?我比較有興趣李世民點解會搞家庭革命、自己做皇帝?話說佢登基果陣,先廿八、九歲,年輕又有為,所以我極度唔理解,點解今時今日啲地方領袖,都有年齡下限?係因為現代社會無得殺頭,所以為免年紀太輕會無人聽佢支笛嗎?

對於我呢個問題,謎謎哈哈哈好開心咁笑咗,又開始講歷史,佢真係堅勁,殺頭歷史都有研究,叫我對於電視劇果啲話斬就斬嘅情節,當成西方紅心女皇下下叫斬,笑吓就好啦!

「我們怎麼會在這個地方講到殺頭呀?」參觀完園區、故事都講完,謎謎先忽然醒起,呢座「打狗領事館」就喺西子灣隔離,怪事與鬼故超級無敵多,好似不宜亂講嘢,不過唔講都講咗咁耐,又驚咩喎!
「別怕!來信上帝,耶穌罩你!」拍佢一下手臂,相視而笑。
「那既然這樣我也該回報些什麼了」謎謎看了一下手錶才說:「還有時間,帶妳去旗津!」
看我歡呼一聲,謎謎笑到見牙唔見眼,又開始同我講有關旗津嘅故事。

今次遊台灣之前,我除咗8小時全職工作外,仲自虐地喺兩個NGO(非政府組織)做緊副手,忙到十八彩,根本無時間去睇旅遊書或者搵資料,搵三多果間關東煮已經係我當時極限,都因為咁樣無論係「打狗」定係「旗津」,我都係第一次聽。更諗唔到嘅係,去旗津係要坐船,而且係將架電單車一齊剷上船!

睇住隻船靠岸,我仍然坐喺謎謎架電單車上面,伸長咗條頸八卦,專心到都唔記得咗,我雙手仲係攬住咗佢條腰……
可能對手不自覺加重咗力度,令謎謎覺得我好緊張,出口安慰我:「不用緊張,不會甩出去的!」
「我不是怕,我是興奮!!」遞起手一嘢就抓住佢胳膊,搖咗佢幾嘢,表達我真係興奮到爆炸:「我沒想過摩托車上船耶!!現在我就要作出人生的第一次了!怎麼辦?!」
戴住口罩我只係睇到謎謎對眼變咗腰果,證明佢係度笑緊:「好吧!那妳這人生的第一次我要拿走了!」
講完就發動引擎,跟住前面嘅電單車剷上船。

(待續)






她的700公里的距離-遠距離戀愛真人真事改編(不定期更新)
這裡的故事,全都是真人真事改編、有關遠距離戀愛的故事!
http://miu-nan.blogspot.com/2018/07/700.html