2017年11月13日星期一

700公里的距離 - 苗與南的故事 11~15集

第01~05集:http://goo.gl/XVnPwL
第06~10集:https://goo.gl/6L86yt




跟住前面嘅電單車剷上船,樓上係客座,呢一層就一片空並無座位,搵咗個位停好,就熄匙落咗腳架,繼續坐喺電單車上面,除咗頭盔,但我地都無除口罩,因為陸續仲有電單車上船,氣味非常難聞;我就稍稍用力、一隻腳跨返嚟打側坐,只係電單車嘅座位係向前斜,所以地心引力令到我一邊手臂稍稍挨住咗謎謎背脊,謎謎亦都好有紳士風度,直咗腰板任由我借力。


話題本來滔滔不絕,但係呢一程好似尖沙嘴去灣仔咁只有幾分鐘嘅船,我地兩個都戴住咗口罩無講嘢,不過好奇怪,完全唔覺得尷尬,就好似已經識咗好耐嘅老朋友,靜靜睇住船開,與碼頭越嚟越遠,跟住又睇到我地頭先去過嘅打狗領事館,果條紅色磚牆嘅迴廊,就係我地兩個講殺頭都講得好開心嘅地方,不自覺嘴角上揚微笑;好奇謎謎呢個時候,究竟係度諗緊啲乜嘢。

落船之後買咗兩杯嘢飲,就直衝直至見到海灘先左轉,謎謎先又開始講故事,講下呢個黑沙灘,又好難得咁坦白感情世界,話呢個係佢初戀發生嘅地方。

遠離咗沙灘,我地先落咗車,一邊飲嘢一邊迎著風並肩而行。左邊係舖砌得好靚嘅公園廣場,有啲小朋友喺度追追逐逐,佢地嘅家長就休休閒閒坐喺一邊傾計;望向右邊係藍色嘅汪洋大海,謎謎話若然有千里眼嘅話,應該可以睇得到香港;前面無幾遠有幾個米黃色嘅面海大風車,海風吹得它們轉個不停。行到去風車前面,好自然咁就坐咗響下面嘅梯級,望住海浪翻騰、休息一下。

「好巧,我初戀也是在海灘」聽到我咁講,謎謎應該係覺得嚇咗一跳、身子一顫,稍稍側頭望住我,我都側頭微笑回望,代表「我明白果種感受」,尤其係初戀消逝過後,每一次睇到海灘,一定係回憶來襲、心中五味雜陳!
只係呢下對望,忽然覺得有陣「曖昧」味!即刻迴避佢視線、轉頭睇海浪,解釋落去:「睹物思人,這人之常情嘛,我懂的!就輕嘆口氣,想些開心的事」

安靜咗陣先聽到鼻噴氣嘅聲,謎謎輕鬆笑咗:「我還以為妳準備要講情史」
「欸!講歷史這工作留給你好了」出於禮貌,轉頭我又望返住佢:「我不擅長講,但我擅長聽故事!」
「好巧,我擅長講故事!」回復到正常嘅氣氛,兩人露齒而笑,我出題要謎謎給我講最古老王朝嘅故事,佢也不負所望,竟然能講到美索不達米亞去,我諗我當下一定雙眼都發光咁望住佢,對住呢個男仔,我要叫聲師傅!




離開旗津,謎謎就送我返到高雄車站,搵咗停車位停車,又堅持送我上火車。台灣嘅火車站,有一種車票叫做「月台票」,就係為呢啲送別嘅人而設。

睇住火車到站,我今次無咁蠢啦!睇清睇楚再三確認無企錯車卡,謎謎都有幫我睇,肯定無錯!趁住人人魚貫上車、仲未開車嘅時間,我地最後道別。
「今天超感謝你!很開心!」
「我也很開心!妳什麼時候再來台灣,一定要來找我!」話說香港台灣好近,高雄又有機場,要嚟容乜易?只係旅行都好少話好似今次咁,有「沒有旅伴嘅時候」,所以其實呢一別,大有可能係後會無期……

我地兩個人心裡都清楚,今日絕對係個開心嘅回憶,就算十年、二十年後,都一樣會記起、一樣非常開心,哪怕到時,早已忘記咗對方個樣……
「對耶!來個合照!」說著趕快拿出相機自拍,謎謎都即刻靠近我露出笑容,「咔嚓」一聲,攝下了兩人第一張合照。

轉身跳上車就企喺門前,答應謎謎盡快將張合照傳俾佢,火車就閂車門,透過玻璃同佢揮手,個傻豬竟然跟住火車行咗一段,直至速度越嚟越快,無法步行跟上先至唔再跟上嚟……
坐低喺座位,謎謎頭先追火車嘅樣不斷喺腦入面重播,我回想自己當下究竟係咩表情,同埋係唔係今日好唔覺意咁、將啲錯誤嘅訊息俾咗謎謎……

實情係,對中意聽故事嘅我嚟講,「說書人」應該非常有吸引力先係,但一來我未結束同男朋友嘅關係,二來謎謎年紀比我細兩年,我起手就當佢係弟弟,完全無諗過佢會係一個對象,就算經過今日半日,頂盡都只係多個「師傅」嘅諗法;若然佢同我一樣單純,當我姐姐,或者當我係個「故事聆聽者」,應該不至於要追火車……

所以,眉頭一皺……覺得大鑊,案情並唔單純!

男女之間唔通真係唔可以有純友誼?不過,我其實已經無力去思考其他人諗咩,呢次陪人陪嫁之旅,正正係自己感情嘅一個假期,諗清諗楚同男朋友嘅感情該如何終結,然後做一個自己唔會後悔嘅決定,同埋要點樣小心處理果個決定。

至於謎謎,若然我令佢誤會,或者唔小心撥咗佢某條心弦,我諗只要我唔再出現,就應該咩事都無。打從心底同佢道歉,苗姐今日真係太打擾你了⋯⋯




返到台南,直接去咗婚宴場地,完晒成個婚宴,先至八點鬆啲!比著香港婚宴,八點起到菜已經偷笑啦!
不過因為咁,今晚我同小櫻先有得下半場!
返去旅館等小櫻換件衫卸個妝,就一齊落樓,時間計得啱啱好,出到馬路邊就睇住阿安將電單車塞入停車格。

簡單介紹一下之後,小櫻已經急不及待走出去截的士,阿安先至轉頭問我要去邊,香港人嚟台灣,夜晚黑仲有邊度想去呀,梗係夜市啦!

見我想幫手截車,阿安一手捉住我手袋條肩帶,稍為烏塊面埋嚟,嚇得我瞪大咗眼望住佢,一日唔見啫唔係咁狼吓化?即刻臉上一熱、心跳加速,猶豫係唔係要起手升巴佢!佢先至面唔紅耳唔赤咁講咗句:「妳化妝啊?」
琴日曬傷咗面紅紅,唯有整個小眼妝配合,戴隱形眼鏡、翹咗眼睫毛。
「嗯!這樣比較好看!」
頂你!本小姐就係懶化妝!外貌協會去死!見小櫻已經截到的士,我推阿安一嘢叫佢「閉嘴!上車!」,佢就一副計劃成功嘅樣哈哈哈咁笑到肚痛。

台南夜市並唔係固定每晚都喺同一個地方,面積最大嘅「花園夜市」,只有星期四、六、日先至有,而咁啱,果日就係星期四,的士停低嘅時候,已經繞咗半個夜市外圍,真係超級無敵大!
我地三個人吃吃喝喝行咗好耐,成程基本上一係我同小櫻廣東話搏命講,一係我同阿安國語一堆,小櫻同阿安你眼望我眼只能零溝通……未行晒個夜市,隻腳已經攰到爆,就放棄去坐的士返咗旅館,喺門口道別。

「安安,我們明天一早就離開台南了」
「好好叫我名字!我叫沈柏安!」
無諗到忽然間知道阿安個全朵,仲要竟然同我琴日形容佢嘅「沈郎腰」完全百份百吻合!話我知,我係咪開竅咗某項特異功能?!「你居然是沈郎?!」
「演哪齣呀沈郎?」
「古代美男子沈約、潘安都在你名號下,演哪齣你導演呀!」
阿安沒好氣,不過笑容燦爛,經過呢兩日,佢應該都知道我係某種重症病患,鬼想法一籮筐、天馬行空,最中意就係喺內心鬼叫。

彷彿決意要道別,阿安後退咗兩步,微笑噴口氣,說:「妳們小心囉,玩得開心!」
就咁樣揮揮手各自轉身,亦無留低任何合照,諗住大概就後會無期……

而家諗返起,當時真係應該轉身就倆倆相忘,唔好再製造任何新嘅記憶,就會係對方最好嘅回憶了!但係偏偏,就咁開始咗玩追追逐逐嘅遊戲,仲將謎謎都牽扯咗入嚟……




離開台南之後,我同小櫻仲有四日喺台灣,南下墾丁,最後北上,由台北返香港。
從二、三十度嘅台南落到去墾丁,竟然遇著冷鋒,去到台北淨返十度,上去101大樓吹到起晒雞皮、頭髮亂了,但心明確了,真係要快刀斬情絲,不為別人,純綷覺得放生對我同男朋友都係一件好事。

於是返到香港,第二日就正式將男朋友變成前度,而呢齣分手戲碼,因為果位男朋友一直懵懂、未有察覺暴風雨前夕,令佢感到莫名奇妙,就斷斷續續咁糾纏咗差唔多一個月,想求一個「為什麼」。但其實喺分手之前,我已經提出過N次我地有問題,佢根本知道點解,所以我唔想赤裸裸再補一刀,一擊傷殺佢自尊心加自信心!反正點樣都好,佢都無可以阻止嘅理由,只能夠慢慢心死、退出各自嘅生活圈。

因為放假將工作放低咗十日,返到公司枱面文件堆疊如山,瘋狂加班、忙到爆炸;工餘又都有好多事情要處理,當然無力氣處理生活圈以外嘅事,所以都無主動同阿安或者謎謎聯絡。
果陣時智能手機未係好高能、未有通訊APP,聯絡仲係玩緊有字數限制嘅手機短訊(SMS),而呢個手機短訊係一種高消費活動,因為每一則都要俾錢!海外短訊就更多錢!!
果一個我喺工作、感情兩頭困擾嘅月份,就開始收到阿安嘅手機短訊,每每見我忙到幾日無上網,佢就會發個短訊關心,讓人心頭一暖。

至於謎謎,就一直都係安靜狀態,我唔會搵佢,佢亦無主動搵我;直至我煎熬咗一個月、比較可以身心舒緩嘅時候,終於得閒處理一下旅行相片,睇見同謎謎影嘅合照,猶豫一陣,捉住滑鼠嘅手一點一轉、丟咗俾謎謎,先再次同佢傾咗幾句一般社交談話,彷彿果日追火車嘅事情,從未發生。老老實實隔咗咁耐先聯絡,仲要只講無聊嘢,謎謎邊有可能有咩感情諗法,一定係我諗多咗!果然,果次之後我同謎謎就進入咗零溝通狀態……

時光飛逝,經過大半年直至年底,竟忽然收到謎謎嘅手機短訊,問我香港同上海嘅生活。見佢一改習慣棄用電腦通訊軟體,仲以為佢好急,就花少少錢打咗個長途電話俾佢,原來佢有打算離開台灣深造,我住香港、工作就都係上海嘢,問我就可以一擊知道兩地,咁樣我先又開始同謎謎頻密用電腦傾計。

但同一時間,我同阿安已經用手機短訊互通咗大半年,經歷過佢失業搵工,仍然唔介意花錢繼續俾我發短訊。然後果啲佢無眠嘅夜晚,第朝我起身都會收到佢好幾個短訊,「妳睡了嗎?我失眠了」「妳是不是正在做著好夢呢?」「都夢到什麼呢再告訴我」,曖昧到不得了!有時我睇完笑笑就算,得閒先至覆佢,直到後來進展到佢會臨瞓之前發「晚安」兩個字過嚟……女人,都係中意柔情,長期甜蜜細膩終於攻破心防,發現自己開始會期待佢嘅短訊嘅時候,春天差唔多嚟了……

過年被果棵桃花打頭之後唔夠三日,阿安就問我願唔願意做佢女朋友,我即刻就沖昏頭,成就咗我人生第一段遠距離戀愛,只係呢一朵春天冒起嘅小桃花,原來係惡夢一場……




咁樣樣開始拍拖,都真係幾唔實在,距離上次見面已經相隔將近一年,又無合照,阿安又唔會擺相上網,腦袋已經有啲難刻畫出阿安個樣。我知道阿安屋企或者工作都錢唔多,唯一能見面就係我去台灣,就喺我思前想後時,阿安就給我短訊問:「苗苗Honey,妳會不會來台灣?」

於是二月初嘅一個周末,我請咗星期五半日假,瞞住屋企、瞞住閨蜜坐飛機去咗高雄,因為若俾佢地知道,無論我做咩決定都一定會鬧死我……其實我理智線就係未斷得晒,先無問過閨蜜意見,堅持自己路自己行,決定兩日都留喺高雄,死都唔會送上門去台南!咁堅持都只因為禁不住心入面果一個大問號:究竟呢段感情係現實定係遊戲?若阿安真係掛住我,想認認真真發展,買一張火車票,並不困難。

結果就喺我落機,發短訊話俾佢知我到咗高雄,收到「已讀」回函之後,手機就一直沉靜……
沈柏安,若然你係玩遊戲,何必問我嚟唔嚟台灣?你喺度玩乜嘢?!

第二日星期六,阿安放假,但繼續人間蒸發;而我都有我嘅驕傲,反正佢出現嘅話我再問都唔遲,唔出現嘅話問咩都係廢話,就唔打電話、唔發訊息,借咗架單車一人樂。
日落時分睇住夕陽西下,手機短訊提示音響起,三個字「還好嗎」,竟然係謎謎!高雄雖然係謎謎地盤,都唔洗咁好似有超能力一樣化?而且呢簡單三個字我就糊塗了,沒注意到回簡訊就會俾佢睇到來電係台灣號碼,手機馬上就響鈴,被佢強勢問到我人就喺高雄,晚餐就咁被佢拖咗去食烤海鮮,一路剝蝦一路講佢知發生乜事。

聽完之後,謎謎話:「愛情是盲目的,看不到自己做的傻事」
「《威尼斯商人》!」頂呀!講咗咁耐,我心情都係超級平靜,家下俾謎謎一撩,非常激動:「我要他還我一磅肉!」
「不可以滴血,然後要切滿一磅不多不少唷!」接得上內容,一來一回,我心情舒暢,同謎謎一齊大笑!
我終於明白點解同謎謎有老朋友嘅感覺,係因為我地有共同「語言」,實在太啱嘴型吹水!講意境、講殺頭、講美索不達米亞、講莎士比亞,能接得上話題又有幾多個人?而且呢一日,我地第二次見面咋!

「妳明天幾點去機場?」
意識到謎謎想送我去機場,覺得唔好意思,即刻推辭:「我就一個大包而已,自己去就好了!」
「欸!苗姊!讓我展示一下台灣男生的風度嘛!不是每一個都像那位沈郎一樣的!我給妳最後留個好印象!不然妳以後不來台灣,連妳的朋友都不來台灣,台灣少幾個觀光客呀?」不得不佩服阿謎嘅說服力,嘆一口氣,我投降!

只係有時一個小小、簡單嘅抉擇,真係會有好大嘅後果!果一日,從回覆謎謎短訊、接佢嘅來電、食嘅一餐飯、到投降俾佢送我去機場,每一步,我都後悔到不行……



(待續)






她的700公里的距離-遠距離戀愛真人真事改編(不定期更新)
這裡的故事,全都是真人真事改編、有關遠距離戀愛的故事!
http://miu-nan.blogspot.com/2018/07/700.html