2017年12月2日星期六

700公里的距離 - 苗與南的故事 16~20集

第01~05集:http://goo.gl/XVnPwL
第06~10集:https://goo.gl/6L86yt
第11~15集:https://goo.gl/so2NJe




三日,阿安都係未有現身,雞食放光蟲,所謂「男女朋友」,只係遊戲一場。

星期日下晝謎謎陪我搭捷運,走到地面就嚟踏入機場嘅時候,正式夢碎,忍唔住感傷鼻酸,紅咗眼吸咗一下鼻水,就兩個人一齊停咗腳步……
果種感覺非常之討厭,雖則用情未深,但絕對係浪費時間浪費感情,不忿自己太天真,點解唔去相信自己身為女人嘅直覺,而去相信一個第一日見面就心知佢係一個玩家嘅人?


就喺腦內十級巨浪嘅時候,忽然被一雙大手正面緊抱,耳邊一句:「妳放心哭、放心哭」呢個動作非常自然,根本係電視劇第二男主角嘅戲碼!
呢下我先醒覺,我真係迷糊白痴到一個點!錯到離晒大譜!玩你追我逐,點解要牽扯謎謎入嚟?!
低頭後退兩步,一邊忍住後悔嘅激動,一邊講「我沒事」,本來凝喺眼框入面嘅淚水突破滴落,但已經唔係因為阿安了,而係因為我覺得對唔住謎謎!

離開高雄,就徹底咁離開咗阿安同謎謎……
後續分別收到兩個人落落長嘅電子郵件,搞到我心情又起伏不定……

阿安坦承,喺佢嘅生活圈入面,佢有更中意嘅女仔,只係關係未有好似我咁親密,思前想後,覺得免我直接受傷,所以即使星期六真係衝動去過高雄,一諗到俾唔到我佢嘅第一位,就又返咗台南……
最後仲好直接咁話,如果我可以接受做一個隱密嘅女朋友,或者將來到大家都想要組織家庭,但又搵唔到更好嘅對象,我哋再一齊,否則,佢唔敢再打擾我。
寫咁大篇未知幾分真幾分假嘅電郵,睇怕目的都係想繼續玩曖昩……對唔住我係蠢咗,但我唔會蠢第二次。從來無諗到自己會發神經為一個咁嘅人而心動,我完全心死、恨自己眼瞎了。

狠心刪除佢嘅手機短訊,每個都充滿回憶,原來唔夠一年時間,加埋竟然有四百幾個!呢個「遊戲」,佢都落得幾重本……即係咁,人生總會遇到幾個人渣,不過阿安都算係咁,佢真係大可以現身嚟做兩日戲,但佢無,將個「遊戲」留喺「虛擬」裡面玩,或者講到底玩錯「遊戲」嘅係我,係我認真咗。呢啲時候,唯有睇住春雨矇矇,整句「春心莫共花爭發,一寸相思一寸灰」,怨天怨地怨天氣,嚟安慰自己。

至於謎謎,果日睇住我滴咗兩滴眼淚之後,等我入洗手間洗完面,就咩都無講咩都無做,只係靜靜陪我去拎登機證,就簡單say bye睇住我入禁區……喺入面回頭,睇到謎謎一直不捨轉身、表情複雜,果下我先發現,
我同阿安,大概係啱嘅時間、錯嘅人;
我同謎謎,或者係啱嘅人、錯嘅時間!

打開謎謎嘅電郵,果然係一個goodbye,令一切都返唔到轉頭……




謎謎嘅電郵,表面睇係一封道別信,佢決定唔去香港、都唔去上海,一個峰迴路轉,竟然決定去英國讀書!信件嘅結尾,佢叫我好好忘記阿安,話一定有更好嘅男仔喺前面等我;而佢,就要去比較一下莎士比亞詩中嘅夏日,只係英國同香港有時差……

講到莎士比亞,就諗起我同謎謎有共同語言……英國嘅夏日就好似陽光明媚嘅春日,溫暖、舒服、惹人留戀;莎士比亞講「比較夏日」嘅詩,Shall I compare thee to a Summers day後句Thou art more lovely and more temperate令謎謎嘅電郵變得曖昧不明,容我不負責任翻譯,中文意思如下:

我能否把你比作可愛夏日?
可你比夏日又更暖人甜蜜!

如此電郵,叫無法回應佢任何感情嘅我,只能做個衰人,已讀不回……

對於謎謎,由始至終我都好無力,一個咁好嘅暖男,我係應該要俾多啲精神去處理同佢嘅關係,雖然我大概到死果刻都唔會聽到謎謎確認我有無諗錯隔離,但就算退十萬步返到我嘅第一直覺:佢係個gay,都真係唔應該拖佢落水,若然喺高雄時我有先切換發信息嘅電話卡、或者唔接佢電話、又或者穩住自己嘅情緒同佢講句「我沒事」、拒絕佢嚟陪我……一切就唔會走到而家完全返唔到轉頭。

好多感情衝擊,被傷害、都傷害咗人,真係報應。當下未能超越,陷入咗尼采講嘅「永劫回歸」,大師講嘅有分正負兩面,而頂呀我係女人仔嚟咋,當然係負面果隻,被回憶同後悔折磨到身心俱疲、想要平靜心靈,拼命塞滿時間表係最好方法!

於是喺忙到爆炸嘅生活裡面,我班咗支壁球拍返嚟,就走去學追波……結果人地雙雙倆倆報名,全班剩低我同一個叫做「阿鴻」嘅男人單丁,就局住一組一齊練,但係人地有網球底,我呢,係一個運動白痴,睇住我呢個低能,阿鴻就自動變身阿sir二號,就住我練波。

呢個男人係乜水呢?哇勁啦!佢係我人生第一個非工作上認識嘅上流社會人士,而且實屬人生勝利組,有錢有車有樓有地位,爭在,無女女!點解知道咁多?因為佢就係傳說中嘅桃花三號……話說阿鴻認真積極,第一堂放學就邀約食糖水,於是傾傾下,就咁熟咗!

「妳呀,係唔係同個波有仇㗎?」玩咗幾堂,我仍然係追波追到喘氣,無辦法控制個波嘅走向,阿鴻就笑鬼我。
「好嬲呀!唔係我玩波係個波玩我囉!」
「妳終於發現啦?」
嬲到震……不過笑還笑,佢都真係阿sir上身,明明自己都係交學費,但吸收咗教學之後,就掉轉頭嚟教我,一啲都唔介意少咗練習時間!後尾仲叫我不如試下追第二隻波,就約咗我去打網球,開始咗上堂落堂以外,更多見面嘅時間。

另一方面,經歷咗一大堆亂象,點都要同閨蜜們坦白,阿寶聽完,知道我唔多「妥」,就一嘢買咗三月來回高雄,仲有六月來回大阪機票,準備捉我去散心。點知三月由高雄去阿里山,因要穿過台南帶嘢俾小櫻陪嫁嘅過海新娘,結果又約咗另一個無咁熟嘅網友出嚟做司機……而佢,就係故事嘅終極男主角、第四朵桃花:阿南。係!又係台灣仔!我承認我賤格,衰一次、衰兩次都唔夠,要衰夠三次!




當妳同一個人初次見面,妳唔可能會知道,果下就係妳邂逅另一半嘅時刻。
我都唔例外,尤其係,我只係好衰格,咁搵阿南做柴可夫……

「妳去台南,找阿南載妳阿!」台北美女曼曼呢一日又嚟咗香港出差,同佢一邊食飯、一邊吹水,講到我下個禮拜去台南,煩緊喺市區要搭咩車嘅時候,就忽然爆咗個從未聽過嘅名字,原來,係我地一齊玩線上遊戲時,果一個同我有時差嘅公會會友……
「啊遊戲不是女角嗎?又是男生用女角?!」
「是呀!妳好像跟他不熟吧?」
「是根本沒兩句!他好像都白天才上線的!」
曼曼笑著解釋:「他那時工作要上大夜班,白天才下班玩遊戲,妳當然碰不到!」
「這樣找他載不太好意思呢」
「他人很好,妳就儘管找他幫忙吧!」

曼曼雖然係網友,但佢會嚟香港出差,已經見過好幾次面,我同小櫻去台北都有搵曼曼食飯,所以同佢建立咗真實嘅友誼,對佢投以信任一票,就聯絡咗阿南,果然同曼曼講嘅一樣,阿南一口就答應,於是三月嘅一個下晝,我同阿南第一次見面。

台南市係唔係一個專產高人之地?眼前呢個男仔,又係1米8!喺7-11門外向我走近,感覺佢同阿安一樣,只要丁起對腳,頭就會撞到門框!著住長袖薄裇衫、下身配一條牛仔褲,係咪好熟口面呢?係!根本謎謎style!超高鼻樑讓輪廓分明,烏黑頭髮,不過頭髮長咗少少,拎條橡筋應該紮得起,咁唔通又係搞文藝?

「歡迎來台南!」同阿安一樣嘅開場白,卻同謎謎一樣有把攝人魂魄嘅迷人聲線,我打咗個冷震、毛管都棟起晒!呢位帥哥,一下子就撩起咗我好多好多記憶,腦袋即刻就跑出「危險」兩個字!
「來,上車吧!」遞頂頭盔俾我,阿南坐上佢嘅摩托車,點知我坐上去都未扶穩,車已經郁啦,搞到我失儀尖叫一聲……
「怎麼了?!」
車停驚魂也定,我先發現自己雙手已經抱住咗阿南,不得已只能繼續了:「嚇到了」
「我更怕好不好?我載著兩條人命呢!」的確有道理,呢條仔,大概理智行頭,但係溫柔係咩呀?睇怕丟咗十世。

果日我同阿寶有唔同目標、分開行動;而搵阿南做司機,就係希望佢載我去火車站嘅新光三越搵阿寶,之但係阿寶申請果張台灣電話卡竟然打唔通,望住新光三越個水牌靈魂出竅……點搵呀?!
「去櫃檯喊廣播呀!小寶寶請到1樓服務櫃檯,妳的家長在那邊等妳!」
乜鬼嘢?!搵唔到閨蜜我已經精神緊張,邊有心情玩?!睇住阿南一臉興奮,果隻腳一路向服務櫃檯移動,我忍唔住一手扯住佢隻袖,拖咗佢入升降機,因為感覺佢真係會走去同服務小姐講我地要尋人!
慘啦,遇著個搞事嘅,而且唔止搞事,仲搞爛gag,搞到我噗一聲笑出嚟!
升降機入面有個電梯小姐,每停一層就會稍稍走出去喊「電梯往上」,阿南就喺我耳邊講:「去按關門把她關在外面!」

唉呀!精神緊張一下就放鬆咗!個gag係爛,但佢又幾有辦法喎!
開始對阿南改觀,係嘅,佢唔係阿安、亦唔係謎謎,係另一個有血有肉嘅人,就好好傾計,享受呢一兩小時緣份,然後記得記得,唔好重蹈覆轍,轉身就好倆倆相忘啦!

果陣又邊會諗到,阿南竟然就係我嘅未來老公呢?




睇住阿南好似個大佬一樣,主動幫我地向電訊公司小姐查詢處理我地張台灣電話卡,就覺得話阿南丟咗溫柔,的確係我太過武斷。
憑住閨蜜嘅直覺,喺書店搵到阿寶,就三個人走咗入電訊公司;當時嘅電話儲值卡,原來要等一輪先至會開通,所以先至用唔到!
阿南了解過後,再三請電訊公司小姐跟進,先至放心咁帶咗我地去食下午茶。

阿寶唔同小櫻,佢普通話非常吹得,於是就咁兩女一男天花亂墜,上天下海吹咗一輪水之後,忽然就講到六月大阪之旅……
「去日本旅遊蠻不錯,我前陣子才剛去完名古屋,很棒!」
回應阿南,阿寶問佢:「啊你有沒有去過大阪?」
「沒有呢!應該也不錯吧!」
「不然一起去呀!」
聽到呢一句,我瞪眼打個突,不過擺明吹水,唔抹嘴係常識……
「好呀!我看看有沒有假期」
真係山草藥,噏得就噏!睇住阿寶俾阿南記低來回日期同航班編號,我白眼反到後腦去,諗住反正吹水都係求盡興,不必認真,是旦啦!

如是者,食完吹完,阿南陪我地行到火車站,睇我地入咗閘就講再見,以為唔會有下文,點知,阿南認真咗,過咗無幾耐,真係買咗機票,出發日本之前一日嚟香港,匯合我哋一齊去大阪……

知道呢個消息之後,我打電話俾阿寶爆咗一輪,我個靜心trip trip呀!我個暮鐘晨鼓呀!我要寧靜呀!妳同我搵多條仔去陪佢呀!
到咗六月初,當然都係搵唔到第四位旅伴,而且為咗慳錢,最後阿寶決定兩女一男同一間房!於是係時候,要同傳統認為男女授授不親嘅阿媽交代……

「筷子做乜又拎咁高呀?」同阿媽食飯,又被佢咦哦我。
自從初中貪得意重新學揸筷子之後,唔知係為咗就力定係乜嘢,越揸越高,到阿媽發現嘅時候,我已經變唔返舊底阿媽教果種揸筷子方法,頂多無揸到上頂,但點都揸到八分高;而聽講……
「筷子揸得越高,嫁得越遠呀!妳想玩乜嘢?」
「無無無,咩都無玩」眼都唔眨講咗個大話,玩?一次玩咗兩條台灣仔啦!而家仲有一件嚟緊頭!雖然未必有事發生……
「好似阿愷咁過咗去美國就唔返嚟,掛死佢呀媽!」阿愷係我青梅竹馬,去咗美國讀大學,從此一去無回頭~
「關咩事呢,返嚟賺兩皮,喺果邊賺八皮,傻嘅先返嚟啦!」
「總之妳返咗嚟就唔好又心思思啦」嗱嗱嗱!我想講,我要同阿寶同一個台灣仔去大阪玩幾日啫,唔係去咗唔返!

阿媽聽完吓咗一聲,問晒前因後果,就語重心長咁講:「妳都大個啦,自己對自己負責啦!」
我會!放心我真係會!!只係無講出口個原因,係我已經一朝被蛇咬,真係怕咗遠距離戀愛啦!
但係偏偏,呢條「遠距離戀愛之蛇」,咬住我唔放……




再次見面嘅時候,係喺全亞洲最大最繁忙嘅機場……香港赤鱲角機場。
對於第二次離開台灣嘅阿南嚟講,跳級仲要挑戰一個人入境,難度實在太高,於是喺裡面足足轉咗一粒鐘,先至辛辛苦苦咁出到嚟接機大堂;見到面嘅時候,我都等到就死咁濟,於是大家都好無情咁say咗個hi,就搭車出去市區。

果晚阿南訂咗重慶大廈嘅一處住宿,當我帶住佢企喺大廈正門入口,我先意識到果種不得了!不經意就講咗出口:「好危險的感覺!」
「我也覺得!」抬頭阿南眼都凸埋,不過既然錢都俾咗,就唯有住啦!

於是因為唔放心,就咁開始咗我地嘅SMS交流……
「你還生存嗎?」我返到屋企,就發信息俾阿南。
「我把自己反鎖在內了,應該是安全!」
「好吧!明天別遲到,不然我要報警了!」
「妳先報好了,好可怕!」
不改搞事本色,睇嚟呢個trip都係離不開嘻嘻哈哈啦!

的確,我地呢三人組,又真係玩得幾投入!幾乎從頭笑到尾,一坐低就嘈到拆天,傾咗好多好多,樂趣又多多!

第一晚大家買咗一堆宵夜返酒店之後,先發現阿南係個日劇宅,返到房第一時間開電視、開啤酒,一邊飲一邊煲日劇!喂大佬,無字幕喎!日文呢家嘢我同阿寶都唔掂,所以當阿南對住個電視喺咁評論嘅時候,阿寶轉頭同我講咗句:「好嘈呀」
我就被佢點咗笑穴,覺得呢條友仔,認真過癮!
「你平常在家裡也這樣對著電視自言自語啊?你家人不會覺得你很吵嗎?」
「我自己一個人住呀!」

話說我呢個人花得太多時間喺工作上,所以某程度上我係一個生活白痴,首先對於錢銀極唔敏感,頭先餐飯幾錢呀?俾完就算㗎啦!一斤菜幾錢呀?我唔買餸㗎喎!然後家務、電器乜乜物物,我要感謝我媽同工人姐姐,都唔到我郁手,頂多幫手換燈膽!

所以當發現阿南自己一個人住,買樓供樓買傢俬電器俾水電雜費家務一手包辦,我真係從心底仰慕!另一方面,阿南亦都繼續做大佬,當我同阿寶用英文搞唔掂嘅時候,佢就會主動出馬,少少日文加身體語言擺平!就覺得其實阿南都幾好呀,係個難得夾得埋嘅旅伴,下次旅行都可以再約埋喎!

「妳們兩個,去田邊blah blah blah blah blah blah」
「吓?!」去到京都雖然都係好城市feel,但鐵路經過都係見到農田,阿南就忽然爆咗句聽唔明嘅句子
「我說,偷拔葱嫁好尪!尪是老公的意思!」
「什麼屁話呀?!小偷還嫁好老公?!」
「厄就老一輩這樣講呀,順口溜!台語來的學起來」

當我好認真咁學講嘅時候,阿寶問咗一句:「那你是好老公嗎?」
下一秒,兩條女四隻眼都好清楚咁睇到,阿南望咗我一眼,而果一眼,係奇怪嘅一眼!
令我諗起,謎謎果個複雜嘅表情……喂又嚟?!



(待續)






她的700公里的距離-遠距離戀愛真人真事改編(不定期更新)
這裡的故事,全都是真人真事改編、有關遠距離戀愛的故事!
http://miu-nan.blogspot.com/2018/07/700.html