2017年12月30日星期六

700公里的距離 - 苗與南的故事 21~25集

第01~05集:http://goo.gl/XVnPwL
第06~10集:https://goo.gl/6L86yt
第11~15集:https://goo.gl/so2NJe
第16~20集:https://goo.gl/t3fAAc




「望妳喎」
「咩呀?!」雖然係廣東話,但阿南對咗我地兩三日,已經聽得明「咩呀」兩個字,於是識得回應「咩呀」嚟扮傻帶過!!

不經意就咁諗起咗三個男過客,所以話呢個旅程又邊有咁好死?!即日就手機響兩次!玩咩?咪就係有兩個面皮十呎厚嘅前男友,好似約埋咁,分別send SMS嚟,翻我千層浪囉!
首先係果位玩遊戲嘅沈郎阿安,話路過赤嵌樓,「想我」!
然後係果位被我莫名其妙飛甩咗既前男友,又嚟賽後檢討,話佢積極改進中……
做咩啫?一個為咗玩遊戲,一個失去咗先識珍惜!
轉手掉俾阿寶睇,咩係好朋友?就係一邊指住嚟笑一大輪,一邊俾你一個大擁抱!


之但係一個hug都係唔係好夠,妖!情緒又玩過山車,夜晚食完飯,喺某間舖望住啲手繪領呔發呆,就出事……
「想買給誰?啊!我知道!前男友!」阿南知道我分咗手,不過未知內容,竟忽然就拎件事出嚟搞。
「分手好久了」
「那一定是想他了!」果下真係好唔老黎,眼神咩嘅乜都拋諸腦後啦!
同阿寶講咗聲,我就離咗隊……

坐響京都街頭,所謂嘅古都,市中心一樣繁華,但明月漸漸西移,店舖都要閂門,四處開始安靜落嚟,但我內心吵鬧到街市一樣,為何幾乎每次飛出香港,問一句「客夜怎生過」,總係如此多愁?
抬頭望向漆黑天空,係喎,妳會落雪㗎!何以心底六月飛霜,妳卻落雨贈慶?

前男友唔識珍惜自己,阿安唔識珍惜自己,然後帶住果份傷痛,已經推走咗謎謎,而家大概都嚇窒咗阿寶同阿南,仲想要推走幾多個關心自己嘅人?
女人,真係唔可以太強迫自己,就算無膊頭,就算自己一個人,都係要喊下先解決到,於是係果個陌生嘅城市,唔啜泣啦,㩒咗免治馬桶果個膠到爆嘅沖水聲,我聽咗好耐都無出現過嘅扯蝦式肺音,雖然只係兩下咁大把,但心情真係爽好多!
打開門對住塊鏡洗個面,由黛玉葬花、變返一條女漢子!好啦!返去啦!

返到酒店房,無開電視,超級安靜。阿寶埋嚟摸咗我個頭一下,就無人敢講嘢,但我知道,阿寶應該有大概講咗我嘅事俾阿南知。
呢樣我又唔介意佢講嘅,的確係我嘅情緒影響咗人,要解釋一下。
而呢幾日發現阿南都係個唔錯嘅朋友,只係咁啱撩到我著火啫,做friend就係咁,要踩吓底線,先至更認識對方,只不過,「對唔住」呢家嘢,都講唔清係邊個撩著邊個,亦都無謂講道歉啦!
於是剩低嘅旅程,大家都好似無事發生過一樣,瞓醒一覺,繼續嘻嘻哈哈,就結束咗京阪之旅。

返到香港,我地出海關,阿南就去轉機返台灣;一轉身,今次就完全無諗過要回頭,係阿南身上,有兩個人嘅身影,我暫時仲係揮之不去嘅身影,而「台灣仔」三個字已經係原罪,唔好再搞我啦!




「京阪好唔好玩?」
「OK啦!啊!有買你食呀師傅!」從日本返嚟香港,下一個週末午後,阿鴻約咗打波,天氣開始熱到爆,追一陣波我就要坐:「咁熱,睇怕要抖暑啦!」
「馬咩抖暑」阿鴻難以置信咁望住我,大概覺得我明明年紀細佢六年,點解體力咁差:「轉打壁球啦有冷氣」
「唔追波啦我咁耐都學唔識,我去clubhouse游水算!」
「我都想有好啲泳池嘅clubhouse,而家果個唔係幾好」
「換啦!」
「想呀!陪我睇樓呀!」

講到呢度,就忽然諗起阿南,廿幾歲靠自己就買咗樓,真係好叻,我好羨慕,不如都嘗試下走出舒適圈,搵個更大嘅責任去背負一下,試下買樓都好,於是就係咁好單純地就跟咗去睇樓,但原來成件事根本唔單純!

「呢位一定係未來太太啦!」
聽到地產經紀咁講,我大動作回頭眼都凸咁超住佢:「No!」
好在佢都唔蠢,講咗句「唔好意思」,就禮貌問我點稱呼。
只不過成個氣氛就尷尬到爆,阿鴻無再講過嘢,全程就我同地產經紀問答大會。

「中意果度?」睇完樓,擺脫地產經紀,坐低喺咖啡廳,阿鴻先變返正常,拋出一個問句。
「麻麻地」一手用手機計數,一手喺筆記簿寫寫寫,我忙住計我要預幾多首期同儲備金去買樓,完全無望阿鴻,自然亦無留意佢嘅情緒……
「女人計乜啫,妳唔洗買樓喎!」
「女人就唔可以買樓咩?」
「咁妳計掂未呀?」
「自己一個有啲困難,無咗份工就頂唔得耐,有個partner穩陣啲……」
「女人都係靠男人養啦……」
「點解一定要靠男人養啫?」嚟到呢下我先抬頭望阿鴻,佢望住我,欲言又止,我先嚇然發現,原來我地兩個人嘅關係,非常瞹昧!
首先我地無共同朋友,所以每次出去都只有兩個人,無數次食飯、食tea、飲咖啡,一俾錢嘅位我都爭輸,話唔係男女朋友?邊個信呀?!
但作為當局者,我自己就一直覺得係一般朋友……

「咁,我認同若果有打算生小朋友嘅話,係男人要養晒嘅,但我唔係果種甘心樂意相夫教子嘅女人囉……」一方面用平靜嘅語氣緩和氣氛,一方面都將我心底嘅想法講出嚟,淨係「唔肯生仔」呢四個字,基本上已經可以打沉一票男人!
「妳未到果個年齡啫,到時到候又會想㗎啦!」
聽住阿鴻說服我,忽然分唔清究竟阿鴻喺當我o靚妹仔,定係乜嘢!原來發生咁多事之後,我都係未識分啲男人係度諗乜!

「嚟啦!條式唔係咁計!」可能想緩和氣氛,阿鴻轉咗我本筆記簿,就搶咗我支筆教我計……
事實上阿鴻好叻,教我好多嘢,每次「約會」我都有得著!有friend如此點可以錯過?於是佢約打波、食飯,我得閒就照出去囉!




京阪之旅之後,先發現原來阿南係輪班,所以我地嘅時差,都只係久唔久先會出現,於是好多時夜晚上網,都會見到佢上線,仲會主動嚟𢲷吓水吹。
加上我地都忽然之間踩咗入另一個online game嘅坑,所以溝通嘅機會就更多了!

你可能無玩過online game,一群人一齊喺同一個網絡空間打機,仲可以分黨分派,叫做「公會」,同一個公會嘅好處,就係可以交換資源,武器、裝備、林林總總都可以交換,只係我唔係成日玩,基本上無嘢可以回饋,但阿南都義無反顧,兩肋插刀,話俾就真係留俾我!
「給我拼圖!」
「留了啦!妳不是要去開會嗎?」
「有成員臨時有事,取消了」
「啊!那就休息一下呀,有空再領拼圖就好」
同阿南不著邊際嘅對話,會開始知道大家嘅生活日常、甚至生活時間表,不知不覺,相隔七百公里都可以咁熟,堅神奇,就係以前同阿安其實都無熟成咁!

「啊!我去看房子了!香港買房真的不容易啊!」
「妳自己去看?」
「跟朋友,比我年長的一個哥哥,他有買過房子所以能教我很多」
就咁俾阿南知道阿鴻嘅存在,果時都只係單純陳述事情,無諗得太多;但係時間一長,同呢兩個男人有更多對話,將對方由「平面認識」轉化為「立體認識」之後,點點線線連繫起來,我呢隻傻更更先終於意識到,有啲感情喺度醞釀緊!

「俾妳㗎!」涼秋終於嚟臨,諗住可以多少少戶外活動嘅時候,阿鴻去咗轉法國出差,返嚟拎住個名牌紙袋,一嘢就遞俾我!我雖然未買過果隻牌子嘅產品,但價錢大概幾多我都係心裡有數嘅,於是一手就推卻:「玩我咩師傅,咁厚禮,我唔可以收!」
「妳個銀包唔係爛啦咩?換啦!當係聖誕禮物!」
推嚟推去,最終都係塞咗入我手!平常食飯飲嘢係阿鴻埋單,都仲可以話因為佢收入係我好幾倍,所以唔介意俾gentleman風度;但呢一云真係堅大手筆!

「喂我問你唷!如果你很有錢,你會隨便買名牌給女生嗎?」夜晚返到屋企,拎住個名牌銀包出嚟反來反去,諗爆頭,見到阿南上線,就掉咗呢個問題俾佢。
「發生什麼事?」無回答我嘅問題,阿南就反問我一句。
「有點不知道有錢的男人在想什麼」
於是我將呢單嘢話咗俾阿南聽,佢嘅答案聽落又幾合理:「妳也說他有錢,在他眼中那只是小禮物而已,只是妳把它放大了」
放大嘅睇怕唔係禮物咁簡單,而係感情,經歷之前嘅事之後,我好似驚弓之鳥一樣,風吹草動就開始諗諗諗諗諗……

阿鴻係追緊我?但我好似無乜feel喎,咁要繼續「約會」?
唔去嘅話就無friend做喎,去嘅話又算係「受溝」?
踏入呢種社會型嘅成年人之戀,究竟係我仲未識得處理,定係我受傷嘅程度比我想像中仲要深,連再次戀愛嘅「勇氣」都已經被磨滅?我得唔到結論。

而偏偏當我覺得向阿南傾訴,係閨蜜外安全又舒服嘅人選時,我實在太無意識,要去考慮阿南嘅真實諗法……




偏偏當我覺得向阿南傾訴,係閨蜜外安全又舒服嘅人選時,我實在太無意識,要去考慮阿南嘅真實諗法……
「你是覺得在於他來說,那些只是小錢,所以他不介意?」
「對阿,那大概是他不用思考就拿出信用卡刷的金額」
「他還說要請我去北海道耶!」果年我忽然想冬天去阿寒湖滑雪,計劃好行程之後,卻礙於無旅伴、住宿太貴而中止白日夢,點知阿鴻聽完,自告奮勇話陪我去,仲話旅費佢負責……
「那你想去就去阿!」
「去了就等於認了情侶關係了吧?」
「那麼大的麵包不要錯過呀,去阿去阿!」

一直處於閨蜜「軍師」狀態嘅阿南,忽然大手用力咁推,隔住個Mon都聞到陣怪味!而家諗返起,先知道原來係醋味!
「若他是想著交往,我答應去,卻沒有感情給他,那會傷害他耶!」
「妳顧慮那麼多幹嗎?就去阿!」
「這樣不對!」
「他自願的妳有什麼不對?!去阿!快去呀!」
果次係第一次同阿南嘈交,而且係一次好奇妙嘅嘈交,當下係覺得「搞咩呀!做咩事咁唔好老脾?」

結果隔咗幾晚小櫻同我呻,先發現有啲嘢!
「妳個friend呀!咩男人嚟架?!咁無風度嘅?!」
「邊個呀?咩事呀?」
「阿南呀!叫佢幫我留拼圖,死都唔肯留,叫我自己打!」
隻Online Game有四種拼圖,我、阿南同小櫻需要嘅拼圖都唔同,所以有多實係可以俾其他人,堅離奇!
於是安撫咗爆炸嘅小櫻之後,我上線問阿南要拼圖,佢繼續好順攤咁俾咗我,好似咩事都無發生過咁樣……點解留俾我就咁順攤,同小櫻就咁講嘢?係因為我係「某個重要人物」、值得有特別待遇?
忍住咗心入面嘅疑問,我就off咗line,主要都係唔想「打爛沙盆璺到篤」,無論係同阿南又好、同阿鴻又好,「說穿」一段關係對任何人都無好處,更何況我自己唔知道自己真正係度諗乜嘢!

係!人有時真係好搞笑,唔止精神同肉體係兩回事,就連精神都好似分裂咁,思想同感受係分開!我的確喺思想上覺得阿南同阿鴻都好好,但再深層「感受」呢,就係一個問號!反正人類大腦構造複雜,N個世代嘅科學家、思想家、哲學家窮一生喺度諗諗諗諗諗,都未有一個可以說服全世界嘅結論,我一個小女子又點會咁容易可以跳得出框框!

呢類剪不斷、理還亂嘅事,好煩、好想逃避,感覺呢次一選擇,就會一生一世……

睇一睇仲有唔少假期喺手,一炮過請咗佢,買咗機票,就返去以前讀書嘅美國,多得呢個舉動,我先有機會同「自己」好好對話……




逃離香港嘅第一日好長,超級早機,為咗調時差我無瞓過覺,上機縮埋瞓下醒下,應該有瞓到四、五粒鐘。到達美國,落機一副殘樣,洗個面,除咗被我調戲佢「有無男朋友介紹」嘅鬼佬海關之外,第二個面對面嘅人,我已經對咗佢至少十五年:我嘅青梅竹馬,係,就係去咗美國唔肯返香港嘅阿愷!

在此要奉勸咁多位,唔好以為青梅竹馬有乜咁浪漫,實際上係知道對方太多事,有太多瓜瓜葛葛同恩恩怨怨,好似我同阿愷咁,就算曾經因為年少無知,做出唔少讓雙方而家諗返起會心頭一暖嘅事,但無錯絕對係都有好多嬲L到爆炸嘅事,就好似兄弟姊妹咁,咩感情都有啲,所以頂呀我係絕對唔會將佢當對象睇!

時差加瞓唔好瞓唔夠,我攰到爆炸,阿愷就決定買個pizza返屋企食,食完其實仲好早,我就攤喺梳化,睇住阿愷坐喺梳化前面塊地毯上執嘢,一邊同佢吹水,講咩?就係互相套吓近況,加埋感情世界咁啦!

「喂你好似有女朋友?」
「妳又知?!」
「Facebook見到你啲豬朋狗友寸你!」
「係呀,都一排啦感情穩定。咁妳呢?我聽我阿媽話妳飛咗條仔」
哇太outdated啦!於是我大概講咗,有兩個男人疑似追緊我,但我唔知自己想點,又唔想拖拖拉拉。

「或者妳更需要嘅,係學吓啲大人嘢,嗱呢本啱妳」
聽完我講,阿愷轉手遞一本雜誌過嚟,我接咗睇一眼就反手向佢個頭掉過去,好明顯係一本醎書、仲要係日本醎書:「趴你個街咁多人死唔見你死嘅?」
 「哇珍藏呀!我friend去日本幫我買架!」
「你啲男人心入面就係歐派(胸部),歐派有得裝假㗎!日本幾多偽娘,一除裙下面同你一樣一條,我驚你縮到以後都舉唔起!」
「妳……好狠毒!」阿愷指住我,其實兩個都忍笑忍到出晒面,一句「頂你」就笑到反肚。

阿愷雖然係亂咁噏,但其實我都有女性朋友同我講過,佢試過因為性而分清楚自己真正中意一個人有幾深;但係在於我嘅角度,性係肉體本能,情卻係靈魂悸動,用肉體層面解決靈魂層面嘅嘢,不妥也不安,要用咁嘅方法解決?!咁我寧願繼續被困擾啦!

「定係妳只係好賤格咁收兵扮女神咋?」
若然我真係收兵,就唔會咁煩惱諗咁多啦!阿愷呢啲人真係唔搞佢唔安樂:「妖夠你賤?等我打俾你女朋友,同佢講我先係正宮,叫佢行開啲!」
「死呀妳!喂!!!」一手搶咗阿愷部手提電話,兩個年齡加埋都半百嘅人,坐咗時光機返到小學時代,一邊大笑一邊追追逐逐。

(待續)



++即刻閱讀第26~30集++



她的700公里的距離-遠距離戀愛真人真事改編(不定期更新)
這裡的故事,全都是真人真事改編、有關遠距離戀愛的故事!
http://miu-nan.blogspot.com/2018/07/700.html