2018年2月11日星期日

700公里的距離 - 苗與南的故事 26~30集

第01~05集:http://goo.gl/XVnPwL
第06~10集:https://goo.gl/6L86yt
第11~15集:https://goo.gl/so2NJe
第16~20集:https://goo.gl/t3fAAc
第21~25集:https://goo.gl/BR5z9g


喺阿愷度借張梳化瞓咗晚,第二日我就一個人出發去以前讀書嘅地方。
觀光、返去以前成日去嘅地方睇吓,又約吓老師約吓舊同學吹水,盡情咁迆!

喺美國出咗張電話卡,傍晚就收到阿寶越洋來電:「喂!早晨!」
「哇幾點呀?瞓唔著?」
「睇日出呀!」原來單身嘅阿寶,同我介紹俾佢嘅一個男性朋友搞浪漫!我望下日曆,未到聖誕喎,駛唔駛咁Love is all around?!驚訝之餘,被知道我點解「走佬」去美國嘅阿寶問我諗成點。
「未呀,靜下添啦……」
「啱啦,靜下迆下,啱咪見多啲,唔啱咪見少啲囉!」


緣份有時好奇妙,幾個人差唔多時間出現,相處都舒服又開心,就同時對幾個人有好感;但係一講到「談戀愛」,或者就會猶豫到底係中意邊一個,畢竟彼此相知相惜、在乎佢嘅想法,又或者嚮往佢嘅人生,都係中意嘅心情!
但若講到真正嘅、認真嘅愛情,我哋只能夠對一個人負責,而果一種「中意」應該係最特別嘅,就係你思前想後,仍然掛念、戀慕嘅果個人。

於是安靜咗兩個禮拜,無見面、無上網,生活圈缺少咗阿南同阿鴻兩個人之後,我終於發現自己真正會掛住嘅男仔,就係阿南。
無錯阿鴻都好唔錯,投契、有風度、又有錢,若然再現實啲,的確係阿南形容嘅「大麵包」,港女發夢都想要嘅理想對象;但係愛情就係咁樣,無法用外在因素衡量,我唔可以自己呃自己!

果一日,天空灰灰暗暗、飄住雪花;已經關門大吉嘅圖書館外面停車場,只停咗一部藍色Ford Focus,我一個人瑟縮喺果架車入面,靠圖書館嘅微弱WIFI上網,收電郵、upload下相、忘卻時間之後,就收到阿南嘅信息:「我想來香港,可以嗎?」
「可以嗎」這三個字非比尋常,阿南大概認為我已經隱約感覺到佢嘅心意,所以先會有咁樣嘅疑問句。
快速打咗一句「你想來就來吧,不用我同意」,㩒send之前,又猶豫不決,最後刪咗後面一句先send咗出去,唔等回覆,即刻就熄咗手提電腦。

清楚自己心意,我反而更不安、甚至煩燥!係!你估啱啦!就係因為阿南係個台灣仔!
真係死症原罪……同阿安嘅種種又浮現喺腦入面;望出玻璃窗外,原來雪已經停咗,空中風吹雲開、露出一小片黑漆,一缺盈月透著亮光;同一個時間、不同嘅日與夜,快咗十二小時嘅時區處,係一個比呢度溫暖得多嘅早上;而果一個陽光明媚嘅古城台南,有兩個人嘅名字,深深刻印喺我心中……




其實要克服嘅,又點止我自己嘅心理障礙?
食完早餐,望出去,今日太陽終於出嚟,我就開車去咗楓樹湖,有好幾個同學住喺果邊,果然就俾我約到其中一個同學Justin,當年佢去咗西雅圖讀書,留咗女朋友喺度遠距離戀愛。

同Justin坐喺湖邊曬太陽,一邊聽住佢嘅「過內人」失敗經驗……
「很難啦!太少見面,感情就容易結冰」
Justin伸完懶腰,又伸長咗雙腿,對比佢個放鬆到爆嘅姿勢,正襟危坐嘅我明顯緊張:「有第三者?」
「等不到第三者,就自我了斷了」Justin連頭都橫喺椅背,好似講緊人哋嘅事一樣:「會跟自己講,為何那麼痛苦、愛一個無法常常見面的人?她今天見了誰、發生了什麼事?疑神疑鬼的;然後自己的開心與不開心,隔空是要怎麼跟她分享?上個網打個電話,跟實時的擁抱悄悄話根本兩回事!觸不到、摸不到,就慢慢覺得放手好了。」

係㗎!遠距離戀愛真係唔容易㗎!我當初到底係邊度嚟嘅勇氣,就飛去高雄㗎?定係其實一切都唔好諗,等船到橋頭自然直?
一難未解、一難又來,Justin嘅經驗又俾咗我另一個問題:「我跟她的確很了解對方,但時間會改變人心,到頭來發現她的想法跟我想的不一樣,遠距離讓想法都無法同步,妳覺得呢?」
真係問題一大堆!少見面,就代表能了解對方嘅時間都少!問我了解阿南嗎?老實講邊度了解?但就係中意!掉轉頭阿南一定都係一樣,中意,但根本唔了解我。

咁樣講法,戀情要拖幾耐?而且好有可能拖到最後,都係分手收場!
向Justin笑笑表示我明白,但我無話佢知發生咩事,若話俾佢知,大概都係勸我「唔好」。
至於我自己,都係果種經過風險評估之後,通常會避開遺憾嘅人種,尤其今次,我自己已經有過一次遺憾嘅經驗,今日又聽咗Justin嘅遺憾,睇怕無返咁上下決心,都好難打動到我。

講到一半,Justin嘅爺爺就拎住釣魚用具出嚟,喺楓樹湖未結冰嘅湖面同我地一齊垂釣。
安靜嘅等待令人領悟,戀愛其實都似釣魚,強行伸手係無用㗎,要用適當嘅工具同誘餌,仲需要時間同耐性,有時仲需要啲技巧、經驗同運氣,先會有收獲。

而遠距離戀愛所需要嘅耐性就更多,無法常常見面,無論相互了解、相互信任,喺戀愛中修成都係困難加倍,果啲考驗,我哋熬得過嗎?




世界有個真理,叫做「計劃敵唔過變化」,有時真係無謂諗太多,反正點都唔會有結論;而且緣來緣去,前面幾朵桃花已經足夠說明,有啲嘢無人可以控制,不過每一個過客,都能夠俾你一啲體會、一啲學習。

喺雪糕店買咗三個氫氣球,企喺稍稍積雪嘅田間,放走第一個球,藍色天空飄著紅色,我要多謝前男友,教我要愛自己。
第二個球係綠色,如同記憶中億載金城外嘅一片綠色樹林,我要多謝阿安,教我眼睛要雪亮一點。
第三個球係藍色,印象中旗津黑沙灘外海天一色,我要多謝謎謎,教我注意唔好傷害到自己無意嘅人。

同過去劃分界線,就要向前踏步!
上機返香港之前,拒絕咗阿鴻嚟接機,既然已經思考清楚,就無謂俾人哋希望。
然後無兩個星期,就又返到香港機場,迎接咗阿南。
真實面對阿南,四目交投,非常清楚愛情又一次靠近;上一次係自己好勇敢咁往前尋答案,但今次完全唔敢郁,咩叫敵不動我不動呢,竟然喺呢個叫做無戰爭嘅香港,忽然體會到!我知道,平日膽生毛嘅我,呢一刻無膽到爆!
四周熙來攘往,但完全無礙我地兩個人你眼望我眼,其實應該唔係望咗好耐,但有感覺係時間停咗,直到我回過神,已經喺阿南嘅懷抱入面,互相聽住對方緊張嘅呼吸聲,心臟跳到就嚟彈出嚟……

係,我地嘅開始,話簡單唔簡單,話平凡又唔平凡,
夾雜住往事,夾雜住回憶,帶住少少傷痕,
無浪漫表白、無臉紅解釋,全無言語,
自自然然就開始咗!
然後用咗三日時間,我地喺香港肯定咗彼此心意,就又分隔兩地。

但係甜蜜兩個星期之後,阿南就失咗聯,三日無上網,手機訊息已讀不回……

果刻先發現,若然阿南要避我,情況同阿安係一樣嘅,我唔知佢屋企人或朋友嘅聯絡方法,亦未知佢確切住址,要結束、直接人間蒸發就可以。
啱啱開始嘅感情未係好深,但係我自己都覺得自己冷靜得離譜,無問阿南發生咩事,甚至無再傳任何訊息俾佢,你話我倔強又好乜都好,就係唔會糾纏感情,亦唔會求一個「為什麼」,要了斷?係就快啲!




阿南整整失蹤咗三日,有睇信息,代表人未死,咁唔回覆係咩玩法?
雖然因為殺價超人嘅關係,打IDD已經變得好平好平,但係我過唔到自己嘅自尊心,咩事都好,無謂逼人哋回覆我。
到咗第四日,正當我覺得睇怕可以就咁算嘅時候,阿南終於上網浦頭,溫暖嘅對白竟然好似無事發生過一樣,忍唔住心入面嘅問號,我就問佢前幾日做咩……

「我中諾羅病毒了……」
咩嚟㗎?!第一反應上網查啦!先知係急性腸胃炎!
咁多日,為咗餓死啲菌,佢原來無食過嘢,一個人承受;而果個完全無追問佢咩事嘅我,唔止好唔抵咁亂諗咗嘢,仲顯得非常之涼薄……
喂!幾唔舒服都好,手機發個SMS話我知都可以卦?
果吓先明白啲人話台灣佬大男人主意、愛面子,真係有啲跡可尋!
於是um咗阿南一輪,互相講明咗出事一定要通知對方之後,就過渡咗我哋戀愛嘅第一個難關。

「認真㗎?」呢晚姊妹坐埋食飯,仲有咩好講?我同阿寶兩個人都開始咗新戀情,當然係互吐真心話。
「咁妳係咪認真?」阿寶無答我嘅問題,就反問返我,好明顯,我哋諗法一致。
「即係咁,有時啲嘢,未試過又唔知點啫」講出彼此心聲,但其實受過情傷之後,仲有謹餘嘅呢份勇氣,直頭係似戰咩幾百咁,拎住把刀殺啊!
「阿~妳心口個『勇』字返嚟啦喎!」阿寶笑住切牛排,分咗截俾我,就切咗一截我塊豬排交換:「咁你哋點溝通?SMS啦喎?」
「叫佢買咗個webcam,我地玩skype!」

要多謝科技發達,其實今時今日嘅遠距離戀愛,已經多咗好多聯絡方法,再唔係「千里之外你無聲黑白」,唔洗搞到好似納蘭咁自嘆「爭教兩處銷魂」!
我同阿南嘅方法,係約個時間,各自買外賣返屋企,準時上網開skype一齊食!
唔好睇小一齊食飯呢個舉動,好多話題、問題,就都係喺餐桌上面浮上枱嘅,所以食咗幾次skype飯,我同阿南嘅了解就一直升呢~
只不過我地同時亦覺得,要增進同維繫感情,都必須要久唔久真實見面,於是我哋計劃咗下一次見面嘅地點同日期……

「喂!唔好送上門呀!」聽到我要去台灣,阿寶提醒我。
「傻豬嚟嘅,我哋去台北!」
再一次,安全感低得很,好似要考驗大家、考驗呢段感情一樣,我要求阿南,兩個月後喺台北見面,一個遠離台南、香港,我地都唔係太熟嘅地方……




台北交通發達,基本上係一個唔洗點plan、可以去到先算嘅地方;選擇去台北係正確嘅,因為一嘢就睇到幾樣嘢!你哋呀~戀愛緊果啲!係唔係遠距離都好,都可以參考吓,有時呢啲嘢若果大分歧,都幾大劑!

首先係時間運用,有啲人中意排滿個行程,而我哋呢都係唔中意趕頭趕命嘅人,所以唔會一日太多行程,即係咁,唔係十八廿二,半夜衝誠品?要扮文青都唔好咁啦搞唔掂!
然後係金錢運用,就發現有啲唔同啦,我係用錢買時間同捷徑嘅人,阿南係用時間留錢嘅人,訂個住宿,會幾個網站比價,搵個最平嘅嚟訂!而我,就淨係識搵官網碌卡咋!
至於行程選擇,景點、購物點可以一遊但唔會長,長就最好親親大自然,咦,呢樣我哋又啱嘴型喎!

於是如此這般,話咁快就到出發日期,約喺桃園機場見面。
未起飛嘅時候,忽然諗起上一次自己一個人去台灣,就有人玩失蹤,笑笑拍一拍塊面,係,阿南都玩過失蹤,但今次我唔會再次經歷,原來由阿南追到香港開始,到大家兩個月內用Skype聯繫,不知不覺間,對呢段感情已經有咗信心。

果然一出禁區,就見到阿南等我,然後充份體會,點解有啲人會話台灣男仔比香港男仔更識得「放低身段」,就係因為,妳個袋幾女人都好,佢都會一嘢就拎咗去揹!
第一次接受呢種「公主式待遇」,然後再十指緊扣住妳隻手,帶妳去搭車!
果下妳真係會覺得,抵呀!係超值果種「抵」!喺香港同一個年齡層或以上年齡層,搵唔到呀大佬!

係㗎!女人要求有時簡單到你唔信,只係想男人做一個領導者!被男朋友帶住去呢度、去果度,唔識去唔緊要、行錯路都唔緊要,只要有做過功課,就心意滿分!就連過條馬路,都有打醒十二分精神帶住妳行,令妳覺得好安心、好有安全感,其實已經可以跳level!有一刻真係覺得,我可以蒙住對眼過馬路,呢啲,就叫做男人嘅成功啦baby!

遠距離戀愛就係太容易令人產生幻覺,因為少見,好難摸透對方為人,空白嘅部分好容易會自行填充,即係自己腦補咗!
所以我不斷提醒自己要認識真正嘅南,亦都唔好隱藏真正嘅自己,就趁見面嘅時間,多互相了解一下。
慶幸嘅係,雖然短短三日,但我feel到真實嘅人、真實嘅情感,而唔係堆砌出嚟嘅美夢,感情一下子升溫,滿足咗安全感,於是我終於肯乖乖地「墮入愛河」。

係㗎,去台北之前,對呢段感情仲係好有保留,喂~700公里遠呀!要腳踏兩條船,容乜易呀?所以我緊記咗「唔好沖昏頭」呢五個字,觀察、審視、證實,都係要實際見面先至可以確定!

如是者,每2~3個月見一次面,今次我去台灣、下次南嚟香港,幾次之後仲見埋家長;然後有一次因緣際會,我著起咗婚紗,喺香港某個公園,影咗輯只有新娘嘅相……

(待續)



++即刻閱讀第31~35集++



她的700公里的距離-遠距離戀愛真人真事改編(不定期更新)
這裡的故事,全都是真人真事改編、有關遠距離戀愛的故事!
http://miu-nan.blogspot.com/2018/07/700.html